کُربکندی: سپاهان نباید به این راحتی بازیکن اخراجی بدهد

اصفهان - ایرنا - کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: سپاهان در بازی دیشب برابر نیروی هوایی عراق نباید به این راحتی بازیکن اخراجی می‌داد و شانس با نماینده کشورمان همراه بود که بازی به تساوی کشیده نشد.

رسول کربکندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اخراج محمدجواد حسین نژاد و هادی محمدی بازیکنان سپاهان در مسابقه شب گذشته اظهارداشت: نبود هر یک از نفرات، ضربه سختی به تیم وارد می کند کما اینکه فشاری که سپاهان تحمل کرد را همگان دیدند، لذا بازیکنان باید بیش از قبل در رفتارهای خود بازنگری داشته باشند.

وی ادامه داد: بازی‌های بین المللی از جمله لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مانند لیگ برتر کشورمان نیست و داوران چشم پوشی، تعامل و مدارا با بازیکنان را در برنامه ندارند بنابراین نمی‌توان به بی تفاوتی داوران امیدوار بود.

ملی پوش اسبق ایران اضافه کرد: نبود ۲ بازیکن سپاهان در دقایقی این تیم را به شدت زیر فشار قرار داد و می‌توان گفت که نماینده کشورمان در بازی دیشب خوش شانس هم بود واگرنه مسابقه با تساوی و حتی با نتیجه بدتر به پایان می‌رسید و سه امتیاز گرانبهای ما از دست می رفت.

کُربکندی: سپاهان نباید به این راحتی بازیکن اخراجی بدهد

کربکندی خاطرنشان کرد: در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، مسابقات بازی به بازی سخت‌تر می‌شود و سپاهان یک مسابقه دشوار دیگر برابر الاتحاد عربستان دارد بنابراین بازیکنان باید کمتر به حاشیه بپردازند تا تیم در آرامش بازی کند و به مرحله بعدی راه یابد.

وی با اشاره به اینکه سپاهان در رقابت با نیروی هوایی عراق بازی منطقی ارائه کرد، افزود: هواداران نیز حمایت مناسبی از تیم داشتند و برغم وجود مسافت، خود را به ورزشگاه آزادی تهران رساندند تا این تیم اصفهانی برابر حریف تنها نباشد.

این کارشناس اصفهانی تصریح کرد: مراحل بعدی در آسیا بطور حتم سخت‌تر است و تیم‌های به مراتب قوی‌تری پیش رو خواهیم داشت، پس نفرات باید حرفه ای تر عمل کنند و از رفتارهایی که با جریمه داور روبه رو می‌شود، بپرهیزند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های سپاهان ایران و نیروهوایی عراق از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه شب گذشته در ورزشگاه آزادی با قضاوت عبدالرحمن جاسم برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

کُربکندی: سپاهان نباید به این راحتی بازیکن اخراجی بدهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha