۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85244313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵ درصد از مطالبات گندم‌کاران خدابنده‌ای پرداخت شد

زنجان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده گفت: ۷۵ درصد از مطالبات گندم‌کاران خدابنده‌ای که محصول خود را به صورت خرید تضمینی به مراکز تعیین شده تحویل دادند، پرداخت شد.

علیرضا اسداللهی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال در مجموع ۱۸۶ هزار تن گندم در شهرستان خدابنده خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه با همین میزان پرونده خرید گندم در شهرستان بسته شد، اضافه کرد: این روزها تلاش مدیریت شهرستان به روز کردن مطالبات گندم‌کاران است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده افزود: البته در سطح استان یکی دو سیلو فعال است که در روزهای پایانی برداشت محصول، کشاورزان گندم خود را تحویل دهند.

اسداللهی اظهار داشت: در مجموع امسال ۱۲۵ هزار هکتار از اراضی خدابنده به کشت گندم دیم و پنج هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های شهرستان نیز به کشت گندم آبی اختصاص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده با بیان اینکه شهرستان خدابنده در استان زنجان بیشترین تولید محصولات گندم را دارد، گفت: حدود ۵۰ درصد گندم استان در این شهرستان کشت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس بررسی‌ها بالاترین کیفیت تولید گندم مربوط به شهرستان خدابنده است، افزود: خوشبختانه در بحث آفت سن گندم، شهرستان بسیار خوب عمل کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha