کشف حدود ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - کشف حدود ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر، توقیف موتورسیکلت و اتوبوس حامل کالای قاچاق از جمله خبرهای حوزه انتظامی هرمزگان در روز (یکشنبه) است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان در هفته گذشته بیش از ۵۸۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ۱۳۱ قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: در راستای اجرای طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان به مدت یک هفته اجرا شد.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی هرمزگان در این مدت ضمن شناسایی و توقیف ۱۵ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در مجموع ۵۸۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه ماموران، ۱۹ قاچاقچی موادمخدر و ۱۱۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

سردار جاویدان همچنین یادآورشد: در اجرای این طرح همچنین ۸۶۷ معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری شدند.

توقیف موتورسیکلت چهار میلیارد ریالی قاچاق در میناب

فرمانده انتظامی میناب گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق شناسایی و کشف شد.

سرهنگ عباس قاسمی ادامه داد: ماموران یگان امداد میناب در اجرای طرح امنیت محله محور روز گذشته حین گشت زنی در محور روستای «سولقان» به یک دستگاه موتورسنگین ۴۰۰ سی سی مشکوک و دستور توقف دادند.

وی با اشاره به محرز بودن قاچاق موتورسیکلت افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اتوبوس حامل کالای قاچاق‌ در بندر خمیر

فرمانده انتظامی بندرخمیر نیز از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر مرادی بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه پهل در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات فنی از حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس مطلع و حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی خودرو را مشاهده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۹ عدد اسپری فلفلی و تعداد ۱۲۵ عدد شوکر برقی و مقدار ۵۷۶ نوشیدنی غیرمجاز به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی خمیر یادآورشد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha