بسته خبری پلیس هرمزگان

۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶
کد خبر: 85171619
بسته خبری پلیس هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - توقیف لنج باری با ۱۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق، توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا، آزادسازی ۲۰۰ هزار متر از اراضی ملی، توقیف چهار خودروی شوتی، کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک از ۲ قاچاقچی زن و دستگیری کلاهبردار درج آگهی فروش مبلمان در سایت دیوار، بسته خبری روز (یکشنبه) پلیس استان هرمزگان است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه پلیس امنیت عمومی و همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان، یک فروند لنج باری با ۱۲۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد.

وی ادامه داد: ماموران با بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال یک محموله قاچاق از مبدا یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس به بندر خمیر مطلع و به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان توضیح داد: ماموران در بازرسی دقیق از لنج مورد نظر مقادیری انواع کالای قاچاق شامل موتور لنج، لیفتراک و قطعات مربوطه، نوشت افزار، لاستیک لودرو و یکدستگاه جک هیدرولیکی قاچاق کشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر کردند.

سردار جاویدان همچنین از توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس قاچاق در ایست و بازرسی شهید چغارزردی شهرستان میناب خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

آزادسازی ۲۰۰ هزار متر از اراضی ملی هرمزگان از دست زمین خواران در شهرستان بستک نیز از دیگر خبرهای امروز یکشنبه پلیس بود که فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان به آن اشاره کرده است.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیمی به محل اعزام و پس از تحقیقات و استعلام از مراجع قانونی و بازدیدهای میدانی صورت گرفته، مشخص شد چهار نفر سودجو به صورت غیر قانونی اقدام به تصرف این اراضی کرده اند که همگی دستگیر شدند.


توقیف چهار خودروی شوتی در بندرلنگه

سرهنگ محمد امین نوروزی سرپرست فرماندهی انتظامی بندرلنگه نیز از شناسایی و توقیف چهار دستگاه خودروی سواری شوتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند.

کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک از ۲ قاچاقچی زن

فرمانده انتظامی رودان نیز با اشاره به کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک از ۲ قاچاقچی زن گفت: مامورین ایست و بازرسی شهید مریدی به همراه کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان حین پایش کوه های اطراف ایستگاه به چند نفر از سوداگران مرگ که به صورت پیاده در کوه های اطراف در حال رفت و آمد بودند مشکوک شدند.

سرهنگ حسین زارعی افزود: متهمان با مشاهده ماموران با رها کردن کوله پشتی های خود و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند که با انجام اقدامات پلیسی، ۲ متهم زن دستگیر و در بازرسی و پاک سازی از مسیر آمد و شد آنان ۶۶ کیلوگرم تریاک کشف شد و عملیات پلیس برای دستگیری سایر متهمان متواری نیز ادامه دارد.

دستبند پلیس بر دستان کلاهبردار درج آگهی جعلی ‌فروش مبلمان در سایت دیوار

رییس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس فتا استان عامل کلاهبرداری درج آگهی جعلی ‌فروش مبلمان در سایت دیوار ‌ شناسایی و دستگیرشد.

سرهنگ احسان بهمنی اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی و بررسی مستندات جمع‌آوری شده متهم را در یکی از شهرستان های استان هرمزگان شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

وی از مردم استان خواست در صورت بروز هرگونه مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای با مراجعه حضوری به پلیس فتا از راهنمایی مستقیم کارشناسان استفاده کرده و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و ثبت درخواست در قسمت درخواست های مردمی و یا با شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری به جهت استفاده از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha