باند سرقت احشام در خرم آباد منهدم شد

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: باند ۲ نفره سارقان احشام با کشف ۳۰ فقره سرقت در شهرستان "خرم آباد" منهدم شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سردار" یحیی الهی " فرمانده انتظامی استان روز دوشنبه بیان کرد: در پی وقوع سرقت احشام در اطراف شهرستان خرم آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر اعضای باند سرقت را در اطراف شهرستان خرم آباد شناسایی و دستگیر کنند که سارقان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۳۰ فقره سرقت احشام اعتراف کرده اند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلاش و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه از این افراد عنوان کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد سرقت هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از اماکن و دامداری های با ضریب پایین امنیتی بوده است.

سردار الهی ادامه داد: به دامداران و صاحبان احشام توصیه می شود نسبت به مقاوم سازی، ارتقای حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت در محل نگهداری دام ها اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت ها نباشیم.

باند سرقت احشام در خرم آباد منهدم شد

دستگیری اراذل و اوباش در خرم آباد

سرهنگ "نبی اله قاسمی" فرمانده انتظامی خرم آباد نیز اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر حضور یک نفر از اراذل و اوباش در یکی از محله های شهر، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ خرم آباد با حضور به موقع در محل یک نفر از اراذل و اوباش را که با استفاده از سلاح گرم در حال ایجاد مزاحمت برای شهروندان بود دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha