۳۵ قبضه سلاح غیرمجاز در دلفان کشف شد

۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85278427
۳۵ قبضه سلاح غیرمجاز در دلفان کشف شد

خرم آباد - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب دلفان گفت: ۳۵ قبضه انواع مختلف سلاح جنگی و شکاری و ۵۳۲ عدد فشنگ در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با فروشندگان سلاح و مواد مخدر و همچنین مالخران با همکاری اداره اطلاعات و پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا، یونس آزادپور روز چهارشنبه به رسانه ها با بیان اینکه هفت نفر متهم سابقه دار نیز در این رابطه دستگیر شده اند، اظهار کرد: همچنین مقدار ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر (سنتی و صنعتی) کشف و تعداد چهار نفر خرده فروش دستگیر و تحویل محاکم قضایی شد.

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی در خصوص سرقت افزود: در این زمینه نیز ۲ نفر از مالخران حرفه ای شهرستان دستگیر و اموال مسروقه در مخفیگاه متهمین کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان ضمن قدردانی از همراهی مردم فهیم شهرستان با دستگاه های نظارتی در راستای برقراری امنیت پایدار برای معرفی متهمین سابقه دار و اقدام به موقع و رصد اطلاعاتی و عملیاتی دقیق اداره اطلاعات، پلیس اطلاعات و امنیت و سایر عوامل انتظامی شهرستان، عنوان کرد: این دادستانی بدون اغماض و قاطعانه با تمامی افرادیکه قصد قاچاق یا حمل سلاح و مهمات، مواد مخدر، سرقت و قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم را داشته و یا با هرگونه هنجارشکنی موجب بی ثباتی و ناامنی شهرستان را فراهم آورند ، برخورد قاطع داشته و در این زمینه با هیچ کس مماشاتی ندارد.

آزادپور بر حمایت قاطع دستگاه قضا از نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و امنیتی شهرستان، تاکید و اضافه کرد: هیچ گونه اقدام خلاف قانونی از رصد اطلاعاتی پنهان نخواهد ماند و در کمتر زمان بساط هرگونه ناهنجاری و هنجازشکی در دلفان پرچیده خواهد شد.

شهرستان دلفان با قرار گرفتن در شمال غربی استان لرستان و ۲ هزار و ۷۴۰ کیلومتر مربع مساحت دارای ۴۴۶ روستا و بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha