کشف ۵.۸ میلیارد ریال کالا و داروی قاچاق در استان لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - ماموران پلیس استان لرستان در راستای انجام ماموریت مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا، موفق به شناسایی، کشف و ضبط مقادیری کالای قاچاق شامل دارو، ابزارآلات، پوشاک و لوازم خانگی به ارزش تقریبی ۵.۸ میلیارد ریال در سطح استان شدند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی رومشکان گفت: مقادیری کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ مصطفی تیموری روز سه شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی رومشکان در محور اصلی این شهرستان به یک دستگاه خودروی پراید حامل بار قاچاق که به مقصد غرب کشور در حرکت بود مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۲۱۸ عدد انواع ابزار آلات، ۲۷۳ دست البسه،پنج عدد پمپ باد و چهار قلم وسایل آشپزخانه قاچاق فاقد مجوز کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی رومشکان خاطر بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف داروی خوراکی قاچاق در کوهدشت

سرهنگ "فرهاد ابدال چگنی" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش داروی خوراکی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در کوهدشت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده محل نگهداری داروهای قاچاق شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

جانشین انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه در بازرسی از محل مربوطه ۶۴۲ بسته قرص و ۱۹۷ بسته پودر رژیمی قاچاق و غیرمجازکشف شده است، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش داروهای کشف شده سه میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ ابدال چگنی بیان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

کشف کالا و داروی قاچاق در استان لرستان

دستگیری عاملان تعدی به حافظان امنیت در الیگودرز

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز از زمین گیر شدن عاملان تعدی به ماموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " علی اسدالهی " اظهار داشت: ماموران انتظامی در راستای وظایف ذاتی خود و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تعدادی قاچاقچی را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی جهت اجرای حکم اقدام که تعدادی اقدام به سنگ پرانی و احدی با سلاح شکاری اقدام به تعدی به حافظان امنیت کرده که در این اقدام سه نفر از کارکنان بصورت سطحی مجروح شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقتدار، چهار نفر از عاملان اصلی را زمین گیر و دستگیر کردند گفت: یک قبضه سلاح شکاری به‌کار رفته و مقدار ۱۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ اسدالهی ضمن هشدار به مخلان امنیت اظهار داشت: افرادی که به هر نحو بخواهند با قانون‌شکنی و اقدامات هنجارشکنانه مخل امنیت و آرامش مردم شوند قطعا با واکنش سخت و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha