۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲
کد خبر: 85245956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌نشان ایستگاه شهرک صنعتی اردبیل آتش‌نشان نمونه کشوری شد  

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بر اساس ارزیابی‌ سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ، "مهدی حیدروند" مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی ۲ اردبیل آتش‌نشان برتر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور شد.

به گزارش ایرنا، هاشم علایی روز دوشنبه در مراسم برگزاری مانور آتش‌نشانی با گرامیداشت روز ملی آتش‌نشانی با اشاره به نقش ماموران آتش‌نشانی در جلوگیری از خطرات و خسارات وارده به واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: ماموران آتش‌نشانی نقش بزرگی در مقابله با حوادث آتش‌سوزی دارند و خدمات آنها در نحوه مقابله با حوادث آتش‌سوزی قابل تحسین و ارزشمند است.

وی تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی به امکانات بروز و استاندارد را یادآور شد و گفت: با احداث ایستگاه‌ها و تجهیز آنها به خودروهای آتش‌نشانی و همچنین اجرای برنامه‌هایی از قبیل شناسایی و پایش واحدهای صنعتی پرخطر و ارائه آموزش‌های موردنیاز به واحدهای صنعتی، تلاش می‌شود تا از بروز هرگونه حوادث احتمالی در شهرک‌های صنعتی کاسته شود.

علایی خواستار تداوم برگزاری مانور آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی شد و ادامه داد: مانورهای آتش‌نشانی با هدف ارتقای سطح ایمنی ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی و آمادگی آتش‌نشانان در مقابله با هرگونه حوادث و خطرات احتمالی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی ۲ اردبیل به دومین خودرو آتش‌نشانی خبر داد و افزود: خودروی دوم ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی خریداری شده که به‌زودی شاهد استقرار آن در ایستگاه شهرک صنعتی ۲ اردبیل خواهیم بود.

علایی ادامه داد: با تحویل این خودرو به ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی ۲ اردبیل، تعداد ناوگان خودرویی در عملیات‌های آتش‌سوزی افزایش یافته ضمن اینکه از میزان خسارات وارده به واحدهای تولیدی در زمان وقوع حوادث نیز کاسته خواهد شد.

استان اردبیل دارای ۲۱ شهرک و نواحی صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha