۱۱۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در کرمان به بهره‌برداری رسید

کرمان - ایرنا - ۱۱۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان امروز (دوشنبه) با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه آیین بهره برداری از واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح ۱۱۰ منزل مسکونی کار مشترکی بین سپاه پاسداران، بسیج سازندگی و کمیته امداد است که امروز انجام شد.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: از سال گذشته ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان آغاز شده و سال قبل نیز ۱۰ هزار مسکن به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار داشت: واحدهای مسکونی که زمین آنها تامین شده، امسال تکمیل، افتتاح و واگذار می شوند و تا زمانی که افراد خانه مناسب ندارند ساخت منزل برای اقشار آسیب پذیر ادامه دارد.

وی بیان کرد: امروز به نیت شهید سید حمیدرضا هاشمی ۲۸۰ سری جهیزیه نیز توزیع شد و تا چند روز دیگر ۵۰۰ سری جهیزیه دیگر با همکاری سپاه، بسیج و کمیته امداد بین زوج های واجد شرایط توزیع خواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: سپاه و بسیج در بخش کمک های مؤمنانه، تامین جهیزیه، کمک برای ازدواج، ساخت مسکن برای محرومان و غیره نقش آفرینی می کنند.

وی خاطر نشان کرد: استان کرمان در بخش آبرسانی به روستاها پیشتاز است و تعداد زیادی از روستاهای دارای تنش آبی آبرسانی شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha