بازیکنان و کادر فنی مس کرمان: به جمع تیم‌های مدعی لیگ یک اضافه می‌شویم

کرمان - ایرنا - بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان از روند رو به رشد این تیم پس از تغییر سرمربی و خوش بینی برای اضافه شدن مس به جمع تیم‌های مدعی صدر جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور می‌گویند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال مس کرمان عصر جمعه در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور میزبان استقلال جنوب ملاثانی بود که در این رقابت موفق شد که به دومین پیروزی متوالی و سومین سه امتیاز این فصل خود دست یابد.

تیم فوتبال مس کرمان در این بازی با تک گل دقیقه ۶۰ ابوالفضل علایی توانست سه امتیاز حساس این هفته را مقابل استقلال جنوب ملاثانی به‌دست بیاورد و با ۱۱ امتیاز به رتبه یازدهم جدول رده بندی جام آزادگان صعود کند.

اکبر محمدی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی برابر آبی پوشان جنوب ملاثانی در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین مساله برای ما شکستن طلسم نبردن در بازی‌های خانگی بود و خیلی خوشحالیم که پس از ۹ هفته در کرمان پیروز شدیم، به بچه ها در رختکن هم گفتم باید آماده بازی هفته آینده برابر شهرداری آستارا شویم.

وی افزود: سعی می کنیم از تیم‌های پایه مخصوصا از تیم مس نوین استفاده کنیم، اگر کسی باشد و بتواند به ما کمک کند قطعا از بازیکنان این تیم ها استقبال می‌کنیم.

محمدی از تمامی هواداران دعوت کرد که در بازی ۲ هفته آینده در برابر شهر راز شیراز و در دیدار خانگی با آمدن به ورزشگاه از این تیم حمایت کنند.

سید جلال عبدی بازیکن مس کرمان نیز در پایان این بازی گفت: در نیمه اول خیلی راحت می‌توانستیم به گل برسیم که این امر محقق نشد و با توجه به صحبت‌های که کادر فنی در بین ۲ نیمه انجام دادند، توانستیم به گل برسیم.

وی با بیان اینکه با حضور کادر فنی جدید شایستگی های خود را بیشتر نشان خواهیم داد تصریح کرد: تیم ما همچنان مدعی است و قول ۱۰۰ درصدی را به هواداران مس می‌دهیم که تا روز آخر می‌جنگیم و در وارد کورس قهرمانی خواهیم شد.

ابوالفضل علایی زننده تک گل مس کرمان در این بازی هم گفت: ابتدای فصل مصدوم بودم، ولی تمام تلاشم را کردم که بهترین شوم و برگردم.

وی با بیان اینکه اکبر محمدی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان مربی با دانشی است اما هنوز به شرایط ایده آل نرسیدیم یادآور شد: بازیکنان می‌گویند که جادوگر من در استقلال ملاثانی است چون در مس فقط به ملاثانی گل میزنم.

همچنین محمد صبوری بازیکن دیگر تیم فوتبال مس کرمان عنوان کرد: نخستین بردمان را در این فصل در زمین خودمان بدست آمد. که این خیلی مهم است، ما مدعی صعود هستیم، از فردا تمرینات را برای بازی با آستارا آغاز میکنیم.

وی در خصوص سرمربی جدید تیم تیم نیز گفت: محمدی مربی با شخصیتی است که کلاس تیم ما با وی بالا میرود، خودم به شخصه از کار کردن با چنین مربیانی بسیار مشتاقم.

محمد امین رضایی دروازه بان تیم فوتبال مس کرمان نیز با بیان اینکه تمامی بچه ها خیلی زحمت کشیدند، از وضعیت بحرانی کمی خارج شدیم ابراز داشت: اگر بخواهیم به صعود فکر کنیم راه یسیار طولانی در پیش داریم.

وی با بیان اینکه حضور سرمربی جدید مس کرمان شوک مثبتی برای این تیم بود افزود: نیاز به بردهای پیاپی برای جدا شدن از انتهای جدول داریم.

میلاد خدایی اصل کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان هم پس از این بازی بیان کرد:‌ هدف این بود که در ۲۰ دقیقه به گل برسیم لذا نبض بازی را در ادامه مسابقه به دست گرفتیم در اواسط نیمه دوم هم به گل رسیدیم.

وی با بیان اینکه از نظر روحی و روانی تمامی مجموعه در بهترین فرم خود هستند ادامه داد: همدلی خوبی در میان بازیکنان و هواداران و مجموعه تیم مس کرمان موج میزند و کادر فنی نیز کمک بزرگی برای کسب این ۳ امتیاز کردند.

مس کرمان با تک گل دقیقه ۶۰ ابوالفضل علایی با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال ملاثانی به پیروزی رسید و با این برد موفق به جدا شدن از جمع تیم های پایینی جدول لیگ آزادگان به رتبه یازدهم صعود کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha