مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان: بداخلاقی تیم را از سکوهای قهرمانی دور می‌کند

گرگان - ایرنا- شهردار و مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: وجود بداخلاقی و حواشی در کنار این تیم، ضمن ضربه زدن به مجموعه، تیم پرطرفدار و هوادار این شهر را از رسیدن به سکوهای قهرمانی دور می‌کند.

سید محمدرضا سیدالنگی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در هر تیم و باشگاهی یک سری روابط و قراردادها به صورت خصوصی با بازیکنان براساس شرایط بسته می‌شود و انتشار و بازنشر آن در فضاهای مجازی، در شان تیم حرفه‌ای که نماینده ایران در آسیاست، نیست.

وی بیان کرد: این که مبلغ قرارداد چقدر است یا نیست، در شان هیچ کس نیست که در مورد موضوعات خصوصی دیگران حرفی بزند و اظهارنظر کند.

وی تاکید کرد: متاسفانه در روزهای اخیر یک سری بداخلاقی‌هایی در این زمینه در خصوص تیم بسکتبال شهرداری گرگان صورت گرفته که این مسائل بیشتر از آن که به تیم کمک کند، سبب ضربه زدن بیشتر می‌شود.

شهردار گرگان گفت: من تقاضا دارم، افرادی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند، اجازه دهند هر کس بر طبق وظایف و مسوولیت‌های مشخص کار خود انجام دهد تا ما نیز بتوانیم همراه با این تیم سکوهای خوب قهرمانی را به مردم شهر گرگان و استان اهدا کنیم.

سیدالنگی تاکید کرد: حضور مقتدرانه و ارزشمند در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا نقش مهمی در توسعه روابط کشور و استان در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با کشورهایی که تیم ما با نمایندگان آنها مسابقه می‌هد، خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال شهرداری گرگان سه سال متوالی قهرمان ایران شده و ۲ سال قبل‌تر از اولین قهرمانی به مقام نایب قهرمانی رسیده بود و سال بعد این مقام در صدر جدول رده‌بندی تا پیش از تعطیلی لیگ به علت شرایط کرونا قرار داشت، افزود: این تیم ۲ سال است که نه تنها به عنوان نماینده یک شهر و یک استان، بلکه به عنوان نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های آسیایی شرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: پس از این عناوین داخلی، باید دید مردم از ما مسوولان در این تیم آیا به کسب همین عناوین داخلی رضایت می‌دهند یا مطالبه به حق رفتن بر روی سکوهای آسیایی را دارند که این مطالبه آسیایی آنها را باید براساس شرایط و موقعیتی که داریم، محقق کنیم.

مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: امسال رقابت‌های باشگاه‌های آسیا حتی زودتر از مسابقات لیگ داخلی آغاز شده و این تیم در اولین مسابقه آسیایی خود باید میزبان یکی از تیم‌های گروه خود باشد.

سیدالنگی اضافه کرد: اگر رقابت‌های باشگاه‌های آسیا مانند سال قبل‌تر دیرتر آغاز می‌شد، شرایط بستن تیم بسیار متفاوت بود، اما برای مسابقات امسال مجبور بودیم، لیست بازیکنان، کادر فنی و عوامل تیم را زودتر برای فیباآسیا ارسال کنیم.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط زمانی مسابقات آسیایی، به هیات اجرایی و سرمربی تیم اختیار تام داده شد، تا نسبت به جذب بازیکن و عقد قرارداد، اقدام کنند که البته قراردادها یک طرفه نبوده و ضمانت‌هایی هم اخذ شده است.

وی بیان کرد: بضاعت و توان ما امروز همین است که توانستیم آنچه مدیران ارشد استانی و اداره کل ورزش و جوانان برای حمایت از این تیم در جهت تحقق مطالبه به حق مردم گرگان و استان، از ما خواسته‌اند را با هماهنگی‌های مربوطه انجام دهیم.

شهردار گرگان گفت: خواهش و تقاضای من این است، همه افرادی که فکر می‌کنند، دلشان بیشتر می‌سوزد، بیایند و ما را راهنمایی کند و ما نیز از آنان استقبال می‌کنیم و در خدمت‌شان نیز خواهیم بود.

**** تحت فشار ۲ سال قبل به حمایت شهرداری از بسکتبال رای موافق دادم

رییس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ۲ سال قبل براساس فشارهایی که مقامات عالی آورده بودند، به حمایت شهرداری گرگان از تیم بسکتبال این شهر در بخش آقایان رای دادم.

عیسی مهری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اما امسال طبق جمع‌بندی که بعد از حضور فرماندار گرگان به عنوان نماینده استاندار در جلسه رسمی و علنی روز شنبه گذشته (هشتم مهر ماه ۱۴۰۲) داشت و سخنان و مطالبی بیان کرد، به آن رسیدم، به لایحه بودجه تیم بسکتبال مردان شهرداری گرگان رای نخواهم داد.

وی بیان کرد: البته برای حمایت از تیم بسکتبال بانوان گرگان که چند سالی‌ست با نام شهرداری در لیگ حضور دارد و سال قبل هم نایب قهرمان ایران شد و جواز حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را کسب کرد، نظر مثبت دارم.

وی تصریح کرد: لایحه حمایت از تیم بسکتبال بانوان باید بار دیگر به کمیسیون فرهنگی - اجتماعی و ورزشی شورا رفته و منتظر بازگشت به صحن علنی هستیم، اما در مجموع نگاه من نسبت به این تیم مثبت است.

رییس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان حمایت از تیم بسکتبال مردان گرگان گفت: شورای اسلامی و شهرداری با کمال میل از تیم بسکتبال این شهر حمایت خواهد کرد که این حمایت در واقع اعلام آمادگی برای واگذاری ۶ دانگ این تیم به دستگاه‌های دولتی‌ است که توان حمایت مالی و پشتیبانی کامل دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha