فرماندار: توسعه زیرساخت های ورزشی کنگاور در دستور کار است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان را در دستور کار دانست و گفت: در این راستا اولویت اصلی اکنون تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

«ایرج صادقی» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند مرمت و بازسازی تنها استخر سرپوشیده شهر کنگاور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، از مشخص شدن سرمایه‌گذار احداث استخر جدید در این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به مطالبه جدی جوانان احداث استخر توسط بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: متاسفانه تعطیلی پنج ساله این مجموعه ، خسارات زیادی به تاسیسات و زیرساختهای استخر وارد کرده است.

وی که برای اطمینان از بازسازی اصولی استخر، مسئولان فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه را نیز به این بازدید دعوت کرده بود گفت: بازسازی اصولی و توجه به همه ابعاد مختلف با حضور ناظران این اداره کل جهت تسریع و کیفی سازی در کار ضروری است.

او با اشاره به رفع برخی نواقص و بازگشایی استخر در هفته های گذشته گفت: پس از تعمیرات اولیه و راه اندازی مجدد استخر توسط پیمانکار، مشخص شد معایب دیگری از جمله نشت آب از کاسه استخر و فرسودگی شبکه آبرسانی این مجموعه نیز در مدت تعطیلی استخر گریبان این واحد ورزشی را گرفته است.

صادقی با بیان این که رفع این نواقص توسط پیمانکار و با نظارت کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان در حال انجام است یادآور شد: مقدمات تامین و انتقال آب سالم و بهداشتی از چشمه پارک عشایر برای آبگیری استخر نیز انجام شده است.

فرماندار کنگاور با منطقی خواندن مطالبات شهروندان در زمینه لزوم بهره مندی از یک استخر مناسب گفت: امیدواریم علاوه بر آغاز فعالیت درست و اصولی استخر موجود ، شرایط برای راه اندازی یک استخر استاندارد نیز توسط بخش خصوصی فراهم شود که با رایزنی‌های انجام شده ، سرمایه گذار برای این مهم نیز مشخص شده است.

شهرستان کنگاور با جمعیتی بیش از ۸۰ هزار نفر، در ورودی استان کرمانشاه و در ۹۰ کیلومتری شرق مرکز این استان مرزی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha