۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85249158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری اردوی دندانپزشکی تیپ جهادی مستضعفین در آق‌قلا+ فیلم

گرگان- ایرنا- مسوول تیپ جهادی مستضعفین با اشاره به برگزاری اردوی جهادی درمانی، پزشکی و دندانپزشکی در آق قلا از ۱۱ تا ۱۴ مهر امسال گفت: پزشکی و دندانپزشکی و موضوع آبرسانی باتوجه به وجود این مشکلات به‌طور جدی دنبال می‌شود و در کنار آن موضوعات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی مورد توجه است.

محمد ودود حیدری روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه ترکیب جمعیتی شهر آق قلا از برادران و خواهران اهل سنت و تشیع است که قرن‌ها در کنار هم، هم زیستی مسالمت‌آمیزی دارند افزود: خدمت‌رسانی جهادگران تیپ جهادی مستضعفین با ۲۱ یونیت و ۲۵ دندانپزشک و تعدادی دستیار شروع شده که با همکاری سایر دستگاه‌ها و ورود گروه‌های جهادی استان گلستان آغاز و تا پنج روز ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: در سال گذشته به ۲۱ استان خدمات پزشکی، آب‌رسانی، اجتماعی انجام شده است، امسال هم در استان‌ها و عرصه‌های مختلف این کار دنبال می‌شود امیدوارین که با پشتیبانی دستگاهها،مسوولان، خیرین و مردم این کار تداوم پیدا کند.

حیدری اعلام کرد: اگر دستگاه‌های مسوول پای کار بیایند امکان تشکیل دبیرخانه خدمت‌رسانی سلامت به محرومین در تیپ جهادی وجود دارد تا با سازماندهی مردم امکانات و تجهیزات را پای کار بیاوریم و نهضت خدمت سلامت به مردم و محرومین در کشور تقویت گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha