امام جمعه گناباد:‌ راه‌اندازی فرودگاه این شهر رونق اقتصادی منطقه را افزایش داد

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت:‌ راه اندازی پروازهای فرودگاه این شهرستان بستر توسعه و رونق اقتصادی منطقه را افزایش داد و باید از این فرصت برای توسعه در بخشهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و گردشگری حداکثر بهره را گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد افزود: با پیگیریهای متعدد مسوولان ذیربط و با تلاش دولت سیزهم روند تکمیل فرودگاه منطقه ای فرودگاه گناباد سرعت یافت و نخستین پرواز مسافری طی هفته گذشته در این فرودگاه به زمین نشست.

وی ادامه داد:‌ راه اندازی فرودگاه گناباد فرصت مهمی پیش روی توسعه کمی و کیفی و عمران و رونق منطقه فراهم کرده است.

امام جمعه گناباد از کارآفرینان و سرمایه گذاران خواست که از این فرصت برای رونق تولید و اشتغال و سرمایه گذاری در این منطقه بهره بگیرند.

صادقی نسب افزود:‌ مسوولان هم باید از این فرصت برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم در مناطق شهری و روستایی استفاده کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: راه برقراری امنیت پایدار در سطح منطقه و جهان اتحاد کشورهای اسلامی است و اگر این کشورها با هم متحد شوند دشمنان و رژیم غاصب صهیونسیتی در نیل به اهداف خود ناکام می مانند.

پروازهای فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد روز سه شنبه هفته گذشته همزمان با سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع)‌ راه اندازی شد و شمار پروازهای این فرودگاه از هفته آینده به ۲ روز در هفته افزایش می یابد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha