۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85250108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: جوامع روستایی رکن اساسی حفظ توان اقتصادی کشور هستند

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: جوامع روستایی رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور هستند.

مسلم مرادی روز شنبه با اشاره به روز روستا و عشایر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جامعه روستایی مظهر صداقت، صفا و صمیمیت است که ایمان و تدین، آرامش و نوع دوستی از صفات بارز این جوامع است.

وی اظهار کرد: امروزه روستاها به لحاظ توان تولید محصولات کشاورزی و باغی به عنوان رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور محسوب می‌شوند.

مرادی بیان کرد:‌ در تمام مناطق روستایی کشور طرح‌های عمران و آبادانی بسیاری با همکاری دولت، روستاییان، شوراها و دهیاری ها آغاز شده است.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: توجه ویژه به مناطق روستایی و ارتقای شاخص های توسعه پایدار در روستاها از جمله اولویت های اساسی دولت سیزدهم است.

مرادی افزود: در این مسیر با تاکید بر ایجاد زیرساخت های کشاورزی، صنایع تبدیلی و توسعه فضای کسب و کار در روستاها، علاوه بر افزایش درآمد روستاییان، انگیزه برای ماندگاری مردم در محیط های روستایی نیز ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با مشارکت روستاییان شاهد رشد و توسعه و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر روستاهای شهرستان بروجرد باشیم.

مرادی افزود: حدود ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان بروجرد در بیش از ۲۰۰ روستای این شهرستان در سه بخش مرکزی، اشترینان و شیروان ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha