شانس تیم ملی قایقرانی ایران برای کسب سهمیه المپیک زیاد است

گرگان - ایرنا - ملی‌پوش گلستانی تیم ملی قایقرانی ایران در رشته کانوی ۲ نفره ۵۰۰ متر، گفت: با توجه به کسب موفقیت در رقابت‌های آسیایی هانگژو و شناخت از حریفان، کسب سهمیه المپیک سال آینده بیش از ۹۰ درصد است.

عادل مجللی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حریفان بازی‌های آسیایی هانگژو در واقع همان حریفان کسب سهمیه المپیک هستند.

وی بیان کرد: این حریفان بیشتر قهرمانان جهان و المپیک هستند، اما ما هم با تمریناتی که زیر نظر کادر فنی مجرب انجام دادیم می‌توانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم.

وی یادآور شد: در رقابت‌های آسیایی هانگژو حریفان سرسختی داشتیم و این مدال برنز برای اولین بار در این رشته المپیکی (کانوی ۲ نفره ۵۰۰ متر) برای کشور به ارمغان آمد.

ملی‌پوش گلستانی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام تاکید کرد که شانس این تیم برای کسب سهمیه بسیار زیاد و بالاست.

مجللی ادامه داد: رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ۲۷ فروردین ماه سال آینده در ژاپن برگزار خواهد شد و تا آن زمان ۲۶ هفته فرصت داریم آمادگی خود را بیش از بیش بالاتر ببریم.

وی اضافه کرد: حریفانی که قرار است برای کسب سهمیه المپیک با آنان رقابت کنیم، یک بار در همین بازی‌های آسیایی با آنان مسابقه دادیم و برنامه داریم تا هر ماه برنامه‌ها و رقابت‌های مختلف آنان را آنالیز (تجزیه و تحلیل) کنیم.

وی با اشاره به این که ورزش حرفه‌ای در سطح رقابت‌های المپیک، آسیایی و جهانی نیازمند هزینه است، تاکید کرد: انتظار داریم تا همچنان که برای بازی‌های آسیایی هانگژو چه در سطح استان و چه در سطح ملی و کمیته المپیک، ورزشکاران مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفتند، تا رقابت‌های انتخابی المپیک همین حمایت‌ها نه تنها ادامه یابد، بلکه بیشتر شود.

ورزشکاران ملی‌پوش گلستانی که در تیم‌های مختلف ملی کشور به رقابت‌های آسیایی هانگژو اعزام شده بودند با ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به کار خود پایان دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha