مسئولان در خدمتگزاری به مردم مجال خستگی ندارند

رشت- ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان با بیان اینکه مسئولان در خدمتگزاری به مردم مجالی برای خستگی ندارند، گفت: باید تا آنجاکه ظرفیت لازم برای ارائه خدمت به مردم وجود دارد بی‌وقفه تلاش کرد.

به گزارش ایرنا، مرتضی رضایی صوفی روز شنبه در جلسه معرفی فرماندار جدید شهرستان خمام گفت: معتقدم این شهرستان پتانسیل بسیاری در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری و صنعت دارد و از نظر منابع انسانی غنی است، این ظرفیت‌ها وظیفه کسانی که در این شهرستان مسئولیتی قبول می کنند را سخت‌تر می‌کند.

وی تصریح کرد: مسئولان در این استان در راستای خدمت به مردم خستگی نمی شناسند و باید تمام وقت در راستای حل مسائل شهرستان و مردم تلاش کنند.

رضایی صوفی، فرصت خدمتگزاری به مردم را محدود دانست و یادآور شد: «اسفندیار جوشن» فرماندار سابق این شهرستان هرچه در توان داشت برای حل مشکلات شهرستان به کار گرفت حال کسی که پرچم خدمتگزاری به مردم را بدست می گیرد باید با توانی مضاعف در این مسیر گام بردارد، ما در واگذاری مسئولیت ها تلاش می کنیم از ظرفیت نیروهایی که بدون خستگی تلاش می کنند، بهره گیریم.

«حسن آدمیت» با حکم استاندار گیلان به عنوان فرماندار شهرستان خمام منصوب شد. در سوابق کاری او سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آستارا، مسئولیت دبیرخانه هیات عالی نظارت استان، سرناظر شورای نگهبان استان، دبیر کمیته ساماندهی پهپادهای غیرنظامی گیلان، کارشناس و مسئول ارزیابی و پیگیری مصوبات شورای تامین استان دیده می شود.

گیلان دارای ۱۷ شهرستان با جمعیت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است.

شهرستان خمام با شهر خمام و ۳۹ روستا براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن در سال ۹۵ بیش از ۵۴ هزار و ۸۶۰ نفر جمعیت دارد که افزون بر ۲۰ هزار و ۸۹۷ نفر شهری و ۳۳ هزار و ۹۶۳ نفر روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha