الحشد الشعبی: پیروزی در سرزمین‌های فلسطین ثمره خون شهید حاج قاسم سلیمانی است

بغداد - ایرنا - سازمان الحشد الشعبی عراق با تبریک پیروزی پرافتخار رزمندان مقاومت در فلسطین اشغالی، خون پاک همه شهدا به‌ویژه دو سردار شهید پیروزی (سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید ابومهدی المهندس) را هموار کننده راه این پیروزی‌ها دانست.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سازمان الحشد الشعبی عراق در بیانیه ای افزود: پیروزی‌ای که اکنون [در سرزمین های اشغالی فلسطین] به دست می آید حاصل کار طولانی و راه مقدسی است که با خون پاک همه شهدا به‌ویژه دو سردار شهید پیروزی، سردار «حاج قاسم سلیمانی» و سردار «ابومهدی المهندس» که در همه میدان ها و جبهه ها برای حمایت از عدالت و انسانیت در برابر بی عدالتی، ظلم و تجاوز جان خود را فدا کردند، هموار شده است.

الحشد الشعبی در این بیانیه آورده است: پیروزی چشمگیر و باشکوه مقاومتِ دلاور فلسطین که در سپیده دمی فراموش نشدنی لانه های ناامیدی و شرارت صهیونیستی را ویران کرد، دل مؤمنان در اقصی نقاط جهان را گرم کرد. [این سپیده دم] شاهدی بر قدرت و اقتدار فلسطینی‌ها خواهد ماند که به دلیل کمی تعداد تسلیم نشدند و از پیروزی دست نکشیدند بلکه به قول خودشان « طوفان الاقصی» به راه انداختند که صهیونیست ها را در خود فرو برد و ظلم و ستم آنها را تحقیر کرد و قدرت آنها را شکست و بینی آنها را به خاک مالید.

این بیانیه اضافه کرد: عملیات «طوفان الاقصی» پاسخ قاطع و صدای مخالفت با تمامی حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و مردم ما در قدس اشغالی است.

الحشد الشعبی افزود: ما در این لحظه تاریخی حمایت کامل خود را از برادران قهرمانِ مقاومت اعلام می کنیم و دستان آنها به گرمی می فشاریم و آنها را به پایداری و استقامت دعوت می کنیم و همچنین از همه مردم و آزادگان جهان می خواهیم که از مردم فلسطین در مساله عدالت و دفاع از سرزمین و مقدساتشان حمایت کنند.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که جنبش حماس ارتش رژیم صهیونیستی را زمینی، دریایی و هوایی غافلگیر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha