نُجَبا پیروزی کتائب القسام در طوفان الاقصی را تبریک گفت

تهران- ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در بیانیه‌ای با قدردانی از عملیات غرورآفرین رزمندگان مقاومت فلسطین علیه دشمن اشغالگر، امروز را برای امت اسلامی یوم‌الله دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در بیانیه‌ای با تبریک عملیات غافلگیرکننده مقاومت غزه علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی، خاطرنشان کرد: امروز امت اسلامی یکی از ایام‌الله را تجربه کرد که مجاهدان فلسطینی آن را رقم زدند.

در این بیانیه آمده است: مجاهدان فلسطینی امروز نشانه‌های پایان این غده سرطانی و این رژیم رو به احتضار و زوال را در سرزمین مبارک ترسیم کردند و افتخار آفریدند.

نُجَباء خطاب به رزمندگان مقاومت فلسطین افزود: امروز شما ضمن خونخواهی، ایستاده بر عهد خود پیشروی می‌کنید و دشمن را به عقب می‌رانید و پا بر سر آنان می‌نهید.

تجلیل نُجَباء از بصیرت امام خامنه‌ای در پیش‌بینی زوال اسرائیل

رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء نیز در پیامی با اشاره به عملیات درخشان مقاومت فلسطین در حمله به مواضع رژیم اشغالگر، نوشت: بار دیگر وعده الهی در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی به‌دست دلاورمردان مقاومت رقم خورد.

شیخ «علی الاسدی» با تأکید بر اینکه این طوفان که تمام داشته‌های اسرائیل را از بین می‌برد، نشان‌دهنده بصیرت رهبری حکیم (امام خامنه‌ای) است که زوال اسرائیل را پیش‌بینی کرد، خاطرنشان کرد: مردان مقاومت فلسطین بدانند که ما در کنارشان هستیم.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha