امکانات مازندران برای برگزاری انتخابات باشکوه بسیج می‌شود

ساری - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان این که، انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و سمبل جمهوریت نظام اسلامی است، گفت: امکانات استان برای برگزاری انتخابات باشکوه بسیج می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی روز یکشنبه در نشست با اعضای ستاد انتخابات استان، افزود: از تمام امکانات و ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده خواهد شد تا زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور فراهم شود.
وی اظهار داشت: تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت های موجود و افزایش امکانات زیرساختی، زمینه حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور را فراهم کنیم.
معاون استاندار مازندران با اشاره به کارشکنی‌های برخی از کانون های ثروت و قدرت در مازندران، خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت های استان استفاده شد تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.
رئیس ستاد انتخابات مازندران، شکل گیری هیات های اجرایی را یکی از مهم ترین مراحل فرآیند برگزاری انتخابات عنوان کرد و افزود: با فرمانداران صحبت شد که بدون حمایت و جانب داری از نامزی خاصی، زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی، مهم ترین رسالت و کار اجرایی وزارت کشور را برگزاری انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان نیز بدون وابستگی به فرد و نامزد انتخاباتی خاصی، آماده برگزاری بزرگترین ماراتن سیاسی کشور است.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه طوفان های فکری در ۱۰۰ سال گذشته در کشور شکل گرفت و جمهوری اسلامی میراث دار تمام این تحولات است، بیان کرد: تلاش ما تحقق آرمان های شهداست و در این راستا نیز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

امکانات مازندران برای برگزاری انتخابات باشکوه بسیج می‌شود

سلگی تصریح کرد: اداره کل سیاسی انتخابات استانداری مازندران از نیروهای مومن، با تجربه و انقلابی بهره مند است و مسوولان کمیته‌ها نیز همگی با تجربه و دیندار هستند و همه این عوامل در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند بسیار موثر است.
وی، بر لزوم تقویت خطوط ارتباطی شبکه های مخابراتی و اینترنت در فرآیند برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت که مهم ترین اصل در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند، تقویت زیرساخت های ارتباطی است.
معاون استاندار مازندران افزود: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یکهزار و ۴۵۳ داوطلب از مازندران پیش ثبت نام کردند که از این تعداد یکهزار و ۲۹۰ نفر مرد و بقیه زن هستند.
به گفته سلگی، بیشترین میانگین سنی داوطلبان نامزدی مجلس شورای اسلامی ۴۰ تا ۴۵ سال و بیشترین مدرک تحصیلی نیز مربوط به کارشناسی ارشد است و ۲۵ نفر نیز دارای مدرک تحصیلی دکتری هستند. وی افزود: همچنین به اعتراض ۵۱۷ نفر از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز رسیدگی شد.
وی بر لزوم برگزاری جلسات مستمر کمیته های مختلف انتخابات تاکید کرد و گفت که چهار مولفه‌ امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در برگزاری انتخابات حائز اهمیت است و در این راستا باید تلاش شود تا با رقابتی کردن انتخابات شاهد مشارکت بالای مردم باشیم.
براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.
مازندران سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha