۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 943
کد خبر: 85251568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شادمانی مهاجران ساکن اروپا از عملیات طوفان الاقصی

تهران– ایرنا– تارنمای روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف خبر داد که در واکنش به حمله نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، برخی از مهاجران در کشورهای اروپایی به شادمانی و پایکوبی پرداختند.

به گزارش ایرنا، دیلی تلگراف دیشب (۱۵ مهر) نوشت که فلسطینی‌ها و دیگر متقاضیان پناهندگی ساکن در یکی از اردوگاه های مهاجران یونان واقع در جزیره ساموس در واکنش به حملات گسترده حماس شادمانی کردند.

به نوشته این رسانه، این پناهندگان که بسیاری از آنها اهل سوریه و عراق هستند، شعار «الله اکبر» سر دادند.

خبرگزاری فرانسه نیز با گزارش حضور برخی از حامیان فلسطینی حماس در خیابان های برلین مدعی شد که پلیس آلمان از حمله به کنیسه‌ ها نگران شده است.

نانسی فایزر (Nancy Faeser)، وزیر کشور آلمان، گفت که حضور پلیس «به سرعت پررنگ شده است».

در انگلیس نیز، برخی از کاربران رسانه های اجتماعی از این عملیات حمایت کردند.

ریوکا براون، روزنامه‌نگار تارنمای خبری چپ‌گرای نوارا (Novara)، در توییتی نوشت: امروز باید روز جشن حامیان دموکراسی و حقوق بشر در سراسر جهان باشد چرا که اهالی غزه از زندان روباز خود خارج شده و مبارزان حماس وارد قلمرو استعمارگران می‌شوند.

وی افزود: مبارزه برای آزادی به ندرت بدون خونریزی است و ما نباید به خاطر آن پوزش بطلبیم.

حسام زوملوت (Husam Zomlot)، رئیس نمایندگی فلسطین در انگلیس گفت: متعصب ترین دولت اسرائیل، سخن « حق اسرائیل برای دفاع از خود» را چراغ سبز انجام کشتارهای بیشتر علیه مردم فلسطین اشغالی تفسیر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح ۱۵ مهر عملیات همه جانبه ای را با نام «طوفان الاقصی» از غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند.

این عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین که در عمر ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی سابقه نداشته، از طریق تونل، خشکی، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت به سرزمین های اشغالی صورت گرفته و تاکنون به هلاکت دستکم ۳۰۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یک هزار و ۶۰۰ تن دیگر منجر شده است. اسارت بیش از یکصد نظامی صهیونیست و همچنین تصرف هفت شهرک صهیونیست نشین از دیگر دستاوردهای این عملیات بی نظیر به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha