۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85252298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلاکت افسر ارشد صهیونیست و چند نظامی دیگر اسراییل

تهران-ایرنا- منابع خبری از هلاکت یک افسر ارشد صهیونیست و چند نظامی دیگر این رژیم در درگیری با مبارزان فلسطینی خبر دادند.

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا، خبرنگار شبکه صهیونیستی کان اعلام کرد که تعدادی از نظامیان اسراییل در درگیری رو در رو با مبارزان جنبش حماس در منطقه «شعار هنیگف» به هلاکت رسیدند.

برخی منابع صهیونیستی نیز اعلام کردند که «الی گیسنبرگ» یکی از افسران ارشد رژیم صهیونیستی در درگیری‌های غلاف غزه به هلاکت رسیده است.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و تا این ساعت ۱۰۰۰ کشته روی دست صهیونیست ها باقی گذاشته است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت، شمار صهیونیست های به اسارت درآمده توسط رزمندگان حماس را بیش از ۱۵۰ نفر اعلام کرده که باید شمار ۳۰ صهیونیست اسیر شده توسط جهاد اسلامی و اسارت دهها صهیونیست دیگر توسط گروه های مختلف و حتی مر

در مقابل، رژیم صهیونیستی که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده، اقدام به بمباران مناطق مسکونی غزه کرده که تا این ساعت به شهادت ۴۳۶ غیرنظامی فلسطینی از جمله ۷۸ کودک و ۴۱ زن و ۲ هزار و ۳۰۰ زخمی منجر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha