۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85252320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات "طوفان الاقصی" بیانگر زنده بودن آرمان فلسطین است

بجنورد- ایرنا- علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی امروز( دوشنبه) با صدور بیانیه ای به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، اعلام کردند که عملیات "طوفان الاقصی" بیانگر زنده بودن آرمان فلسطین است و تا آزادسازی بیت المقدس ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است: این عملیات پیروزمندانه پیامی برای جهان عرب، جهان اسلام و جامعه بین‌المللی به خصوص آنانی دارد که در تلاش برای عادی‌سازی روابط با این دشمن هستند.

در این پیام افزوده شده است: این رژیم کودک کش بر این باور بود که می تواند با برخی از تسلیحاتی که در اختیار دارد و با "گنبد آهنین" هیچ کس توانایی مقابله با رژیم سفاک را نداشته باشد در حالی که رزمندگان فلسطینی و محور مقاومت در این عملیات تنها با استفاده از گوشه ای تسلیحات خود؛ زیرساخت های اصلی آن را نابود و ضعیف بودن ارتش این رژیم جعلی را بر همگان ثابت نمودند.

در این پیام آمده است: جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن تبریک این پیروزی مقتدرانه به مقام معظم رهبری از تمامی جوامع اسلامی و امت های مسلمان می خواهیم دست حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین برنداشته و همچنان در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند زیراکه تحقق وعده های الهی در نصرت مومنین و نابودی ظالمین خواهد بود.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha