طنین "مرگ بر اسرائیل" در خراسان شمالی/ غزه تنها نیست

بجنورد-ایرنا-نمازگزاران بجنوردی پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه با شرکت گسترده در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب و جعلی اسرائیل اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران بجنوردی پس از برپایی نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مصلای امام خمینی(ره) تا میدان بازرگانی این شهر با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضامین "رزمنده فلسطینی پیروزیت مبارک" و سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا و اسرائیل"، "یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا" جنایت های این رژیم غاصب در غزه را محکوم کردند.

همچنین شرکت کنندگان و نمازگزاران بجنوردی با در دست داشتن تمثال های حضرت امام (ره) ، مقام معظم رهبری و پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی و نیز دست نوشته هایی با مضمون آزادی فلسطین از دست اشغالگران قدس، همبستگی ملت ایران برای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین را نشان دادند.

راهپیمایان با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات صهیونیست‌ها، خواستند تا اقدامات عملی لازم را برای مجاب کردن رژیم صهیونیستی به پایان دادن حمله به مردم بی‌دفاع فلسطین به کار گیرند.

طنین "مرگ بر اسرائیل" در خراسان شمالی/ غزه تنها نیست

فارس، کرد، ترکمن و همه اقوام مختلف ساکن خراسان شمالی بعد از نماز جمعه در سایر شهرستان ها و مکان‌های تعیین شده گردهم جمع شدند و اعلام انزجار خود از رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

اقشار، گروه‌ها و آحاد مردم، اعم از کارگر و کارمند، کشاورز و بازاری، خانه‌دار و غیره در این مراسم حضور دارند.

چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف از جمله نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، استاندار خراسان شمالی و معاونان استاندار، مدیران ارشد و میانی استانی و شهرستانی، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، نمایندگان مردم در مجلس حضور داشتند.

حضور جوانان و نوجوانان اعم از دختر و پسر، دانشجو و دانش‌آموز در میان جمعیت شرکت کنندگان در اقصی نقاط استان که راهپیمایی برگزار شده، جلوه‌ای ویژه به این مراسم و راهپیمایی داده است.

طنین "مرگ بر اسرائیل" در خراسان شمالی/ غزه تنها نیست

در پایان این راهپیمایی نمازگزاران بجنوردی با صدور قطعنامه ای بار دیگر جنایت های صهیونیست ها را محکوم کردند و نفرت و خشم خود را نسبت به حملات ددمنشانه اسراییل نشان دادند و خواستار واکنش جوامع جهانی در برابر جنایات های وحشیانه شدند.

به گزارش ایرنا نمازگزاران سایر شهرهای این استان نیز امروز در راستای حمایت از فلسطین، عملیات طوفان الأقصی راهپیمایی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha