۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85252647
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۶ زندانی جرایم غیرعمد در کردستان از زندان آزاد شدند

سنندج- ایرنا- ۱۸۶ زندانی جرایم غیرعمد و هفت محکوم به قصاص در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان از زندان آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کردستان، رئیس کل دادگستری کردستان روز دوشنبه در همایش تجلیل از خیرین استان کردستان و آزادی هفت زندانی محکوم به قصاص و ۱۸۶ زندانی جرائم غیرعمد استان در سنندج از تشکیل مجمع خیرین در استان خبر داد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی افزود: این مجمع زیر نظر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان تشکیل خواهد شد.

وی افزود: تجلیل از خیرین و نیکوکارانی که در طول سال در مراسم های مختلف از جمله جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد نقش داشته اند، وظیفه ماست.

رئیس کل دادگستری کردستان با اشاره به اهتمام خیرین استان به حل و فصل مشکلات مردم، بیان کرد: خیرین استان کردستان در بیشتر عرصه‌های اجتماعی استان مثمر ثمر بوده و نقش‌آفرینی می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی گفت: به لحاظ حجم ورودی پرونده‌ها در دادگستری‌ و شوراهای حل اختلاف، بخشی از این پرونده‌ها قبل از رسیدگی در دادگستری به صلح یاران و مصلحین قرآنی واگذار می‌شود.

وی یادآور شد: شعب ویژه خیرین و فعالان اقتصادی در دادگستری‌ استان تشکیل شده است که در این شعب، قضات با تخصص های لازم، این قبیل پرونده ها را رسیدگی می کنند.

در پایان این مراسم از خیرین برجسته استان در عرصه های مختلف تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha