کشف ۹ تن پوشاک قاچاق در همدان

۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبر: 85252648
کشف ۹ تن پوشاک قاچاق در همدان

همدان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۹ تن پوشاک قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون کشنده در همدان کشف شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا زارعی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی همدان با تشدید اقدامات کنترلی هدفمند در حین کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای ارتباطی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون موفق به کشف ۹ تن پوشاک قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال شدند که در این خصوص یک نفر دستگیر و پرونده قضایی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان افزود: پلیس امنیت اقتصادی نیمه نخست امسال یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

سردار زارعی ادامه داد: ۵۵۳ پرونده برای قاچاقچیان کالا ۶ ماهه سال جاری تشکیل شده که ۱۲ درصد افزایش داشته و ارزش ۲۲۴ پرونده بالای یک میلیارد ریال، ۱۰ پرونده بالای ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: ۳۵ فقره جرائم اقتصادی از جمله زمین خواری به ارزش یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال کشف شده که در این باره با افزایش ۹۵ درصد مواجه هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در خصوص احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی را با شماره تلفن۱۱۰ در میان بگذارند.

سردار زارعی اضافه کرد: قاچاق کالا شاید برای برخی افراد سودهای باد آورده به همراه داشته باشد ولی برای یک جامعه ویرانی و سونامی مشکلات اقتصادی را ایجاد می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha