بهره‌برداری از ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان آباده در سفر رییس جمهور

آباده -ایرنا-فرماندار ویژه شهرستان آباده با بیان اینکه ۲هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در آباده در حال ساخت است گفت: در سفر رییس جمهور به فارس ۶۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

میثم خداداد روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد:در سفر رییس جمهور به فارس، یکی از وزرا به شهرستان آباده سفر خواهد کرد و شش طرح در این شهرستان افتتاح می‌شود.

فرماندار ویژه آباده با بیان اینکه ۲هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در آباده در حال ساخت است افزود: در این سفر ۶۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن به بهره‌برداری می‌رسد.

خداداد اضافه کرد: طرح فاضلاب شهر آباده که از سال ۱۳۹۳ عملیات اجرایی آن آغاز شده بود در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان فارس افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: کارخانه کاشی با هزینه هشت هزار میلیارد ریالی، کشتارگاه طیور شمال فارس با هزینه ۸۰۰میلیارد ریالی در روستای علی آباد، جایگاه سوخت ایزدخواست با هزینه ۴۰۰میلیارد ریال و توسعه ساختمان اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) آباده با هزینه ۱۵میلیارد ریالی از جمله طرح‌هایی است که در سفر یکی از وزرا به شهرستان آباده به بهره‌برداری می‌رسد.

خداداد افزود: همچنین میز خدمت نیز با حضور وزیر برای دیدار و ملاقات با مردم شهرستان و رفع مشکلات آنان برگزار خواهد شد.

فرماندار ویژه آباده اظهار کرد: در این سفر ۶۰۰ نفر از مردم شهرستان آباده با سفر به شیراز، در دیدار مردمی با ریاست جمهوری شرکت خواهند داشت.

رییس جمهور و اعضای هیات دولت بیستم مهر ماه به استان فارس سفر می کنند.

آباده در ۲۷۲کیلومتری شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha