فجرسپاسی شیراز در لحظات پایانی از سد خوشه طلایی اردبیل گذشت+فیلم

شیراز-ایرنا- تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات فوتبال دسته یک جام آزآدگان در لحظات پایانی از سد تیم سخت کوش خوشه طلایی اردبیل گذشت و در یک قدمی صدرنشینان قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این بازی که شامگاه دوشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر تیم خوب خوشه طلایی را شکست داد.

فجری‌ها برای رسیدن به جمع مدعیان در صدر جدول نیاز زیادی به سه امتیاز این بازی داشت و در آن سوی میدان هم تیم خوشه طلایی که جایگاه خوبی در جدول ندارد برای برد به میدان آمده و حاصل این تقابل بازی زیبایی بود که هر دو تیم ارایه کردند.

تماشاگران فجر که بی امان از ابتدا تا انتها تیم شهرشان را تشویق کردند از دیدن یک بازی خوب که در نهایت با برد تیم محبوشان همراه بود، لذت بردند.

شاگردان مهدی رجب زاده در نیمه نخست از تمام روش ها برای رسیدن به گل استفاده کردند، آن ها بیشتر میل داشتند بازی را به کناره ها ببرند و با ارسال توپ های بلند مهاجمان خود به ویژه سیفی را صاحب موقعیت کنند اما در ارسال از جناحین دقت لازم را نداشتند برای همین چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادند.

دفاع منطقی و ضد حمله شیوه تیم میهمان

تیم میهمان نیز سعی داشت با دفاع منطقی و دادن پاس های کوتاه و ارسال توپ های مستقیم به پشت دفاع تیم فجر به گل برسد.

دقیقه ۱۵ ضد حمله تیم خوشه طلایی می رفت تا کار تیم میزبان را سخت کند و در حالی که دو بازیکن دیگر به خط حمله اضافه شده بودند اینقدر تعلل کردند تا مدافعان تیم میزبان خطر را دفع کنند.

دقیقه ۱۹ این بار نوبت به میزبان رسید تا روی دروازه تیم خوشه طلایی خطرساز شوند اما این فرصت هم برای شیرازی ها از بین رفت.

فجرسپاسی شیراز در لحظات پایانی از سد خوشه طلایی اردبیل گذشت+فیلم
استقبال خوب هواداران تیم فجر

اعتراض فجری ها

در حالی که فجری ها از نظر حفظ توپ برتر از میهمان بودند در دقیقه ۲۳ روی کار تیمی می رفتند به گل برسند اما مهاجم فجر پس از عبور از آخرین مدافع حریف با خطا متوقف شد که فجریها اعتقاد داشتند خطا درون محوطه ۱۸ قدم صورت گرفته و برای همین هم اعتراض بازیکنان و نیمکت تیم آنها را به دنبال داشت اما داور بازی رای دیگری داشت و خطا را بیرون محوطه جریمه اعللام کرد که فجری ها از این فرصت هم نتوانستند بهره ببرند.

هرچه به پایان نیمه نخست نزدیک تر می شدیم فشار فجریها بیشتر می شد اما دفاع منطقی و بازی با حوصله بازیکنان تیم خوشه طلایی اجازه نداد میزبان به گل برسد.

بازی هجومی تیم میهمان در شروع نیمه دوم

با شروع نیمه دوم بر خلاف انتطار این بازیکنان تیم خوشه طلایی بودند که بهتر شروع کردند و میزبان را تا دقیقه ۵۰ تحت فشار قرار دادند و حتی می توانستند به گل برسند.

اشتباه زیاد مدافعان فجر

در این لحظات که دامنه حملات تیم خوشه طلایی زیاد شده بود و آنها پرس را زمین فجر در دستور کار قرار داشتند و مدافعان میزبان را وادار به اشتباه می کردند در دقیقه ۵۰ میلاد احمدی که خوب بازی کرده بود از اشتباه مدافع روبرو خود سود برد و با دروازه بان تیم فجر تک به تک شد اما ضربه نهایی این بازیکن که دقت زیادی نداشت به تور کناره دروازه تیم فجر خورد و آنها شانس آوردند بازیکن سابق خود در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشت.

روند بازی فجریها در نیمه دوم به هیچ عنوان خوب نبود و انتطار بیشتری از تیم میزبان در خانه می رفت.

در دقیقه ۵۴ برای لحظاتی فجریها از زیر فشار خارج شدند و در این لحظه شوت سنگین عباس بوعذار با واکنش خوب وحید عزیزی سنگربان خوشه طلایی به کرنر رفت و از این ضربه هم در ادامه استفاده نکردند.

طوفان فجری ها در دقایق پایانی

بازیکنان تیم فجر پس از اینکه چند فرصت را ایجاد کردند در دقایق پایانی طوفان به پا کردند و دو بازیکن تعویضی فجر در کمتراز ۲ دقیقه گلزنی کردند تا هواداران این تیم که در این بازی سنگ تمام گذاشته بودند به جشن و شادی بپردازند.

در نهایت این بازی با نتیجه ۲ برصفر به سود فجر پایان یافت.

اسامی بازیکنان تیم فجر

محمد امیدی فرد، سعید زارع، حامد بحیرایی، محسن سیفی، آرام عباسی، محمد آژیر، محمد رضا فلاحیان، عباس بوعذار، علی غلامزاده، داوود رجبی رودانی و علی فتحی بازیکنان تیم فجر تشکیل را می دادند.

بازیکنان تیم خوشه طلایی

همچنین در ترکیب تیم خوشه طلایی هم وحید عزیزی، بهروز هوشنمد، داوود فکری، امین داد مهر، میلاد احمدی، سید محمد رضا هاشمی، محمد علیزاده، علیرضا فرجیان محمد رحمتی، علی رضایی و سجاد اژدر قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا در پایان هفته ششم تیم های سایپا تهران و چادر ملو یزد با ۱۳ امتیاز اول و دوم هستند و تیم های خیبر خرم آباد، فجر سپاسی و مس سونگون تبریز هم با ۱۲ امتزاز در تعقیب تیم های صدرنشین هستند.

در مسابقات فوتبال دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha