برتری تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز مقابل پارس جنوبی جم بوشهر+فیلم
فجرسپاسی و پارس جنوبی

شیراز-ایرنا- تیم فجر شهید سپاسی شیراز درآخرین هفته از دور رفت رقابت های  فوتبال لیگ دسته یک ایران(جام آزادگان )  برابر تیم  پارس جنوبی جم بوشهر به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگارایرنا، در این بازی که عصر چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با زدن ۲ گل حریف خود را از پیش رو برداشت.

فجریها برای اینکه از قافله صدرنشینی عقب نمانند راهی به غیراز شکست تیم پارس جم جنوبی نداشتند که این اتفاق هم افتاد و شاگردان مهدی رجب زاده با هوشیاری و بازی خوبی که در نیمه دوم انجام دادند سه امتیاز حساس خانگی را گرفتند هر چند تیم میهمان هم خوب بازی کرد.

گل زودهنگام میزبان با پاس دروازه بان

در حالی که تیم پارس جنوبی داشت بهتر بازی می کرد، در دقیقه هشت علی غلامزاده سنگربان فجر توپ را سریع به زمین تیم میهمان ارسال کرد و داوود رجبی از اشتباه مدافعین میانی پارس استفاده کرد و با یک کنترل خوب توپ را از روی سر دروازه بان حریف و با یک ضربه چیپ تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۱۶ یک فرصت خوب هم بر روی اشتباه مدافعان فجر نصیب بازیکنان تیم میهمان شد اما آنها نتوانستد آن را به گل تبدیل کنند.

دقیقه ۱۹ مدافعان تیم فجر به گمان آفساید ایستادند و چیزی نمانده بود که جمی ها به گل برسند اما واکنش خوب غلامزاده دروازه بان آماده فجر این فرصت را از بازیکنان تیم میهمان گرفت.

در ادامه نیمه نخست و در دقیقه ۲۳ عباس بوعذار یک موقعیت خوب را با ضربه کم دقت از دست داد تا فجریها به گل دوم نرسند.

دقیقه ۳۳ ضربه سر محمد آژیر مدافع پیش تاخته و گلزن تیم فجر با اختلاف اندکی از کنار دروازه تیم پارس به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶ نوبت به شاگردان امید روانخواه مربی فیروزآبادی تیم پارس رسید که با ضربه خطرناک مرتضی خراسانی که دفاع فجر را دریبل کرده بود، توپ به بیرون رفت.

گل دوم فجر

دقیقه ۴۵ یک پاس به عقب اشتباه از سوی مدافعان پارس توپ به عباس بوعذار رسید و با یک ارسال خوب عرفان پور افزار را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن هم با یک ضربه دقیق گل دوم فجر را به ثمر رساند تا خیال مهدی راجب زاده راحت شود.

برتری تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز مقابل پارس جنوبی جم بوشهر+فیلم
فجر سپاسی و پارس جنوبی

بازی خوب فجر در نیمه دوم

فجریها در نیمه دوم به مراتب بهتر از نیمه اول بازی کردند هرچند گلی به ثمرنرساندند اما یکی دو موقعیت خوب هم داشتند تا تعداد گل های بالا ببرند که این امر محقق نشد.

بازی جوانمردانه بازیکنان تیم پارس جنوبی که در این دیدار بسته بازی نکردند عاملی بر زیبایی این دیدار شد.

دقیقه ۵۷ عباس بوعذار مهاجم سرعتی تیم فجر یک فرصت تک به تک را از دست داد تا فجریها به گل سوم نرسند.

حضور جیمی جامپ ها در زمین

دقیقه ۸۰ بازی زمانی که بازیکنان تیم فجر در تدارک یک ضد حمله بودند سه تماشاگر که به جیمی جامپ شهرت دارند به زمین آمدند و داور بازی را متوقف کرد تا اینگونه تماشاگران که در یکی دو دیدار گذشته هم به زمین آمده بودند، به بیرون هدایت شوند.

در ادامه نیمه دوم هم برتری همچنان از آن تیم میزبان بود و در دقیقه ۸۹ هم امید افشون در حالی که با سنگربان پارس تک به تک شد با خطا بیرون از محوطه ۱۸ قدم متوقف شد و داور هم دروازه بان را با کارت زرد جریمه کرد و این خطا هم حاصلی برای تیم میزبان نداشت در نهایت این بازی خوب با همان ۲ گل نیمه اول به سود فجر پایان یافت.

چادرملو یزد قهرمان نیم فصل

به گزارش ایرنا با پایان یافتن دور رفت مسابقات فوتبال دسته یک جام آزادگان تیم چادر ملو اردکان یزد با ۳۸ امتیاز قهرمان نیم فصل شد، تیم خیبر خرم با ۳۷ امتیاز و تیم نفت مسجد سلیمان هم با ۳۵ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی هم با ۳۳ امتیاز در مکان چهارم ایستاد تا به عنوان یک مدعی در دور برگشت، فاصله پنج امتیازی را با صدر جدول جبران کند.

تیم شهر راز دیگر نماینده شیراز در لیگ دسته یک هم با ۲۴ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه هفتم جدول به کار خود در نیم فصل پایان داد.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha