۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85254110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گروگان ۶۵ ساله از چنگ آدم ربایان در رشت نجات یافت

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری اعضای باند چهار نفره آدم ربایان و رهایی گروگان ۶۵ساله در کمتر از ۱۲ ساعت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی روز سه‌شنبه اظهار کرد: خبری مبنی بر آدم‌ربایی توسط فردی در محله گلسار شهر رشت دریافت کردیم که بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع پیگیری آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس آگاهی استان در محل وقوع جرم طی بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سه نفر با تهدید، یک پیرمرد را ربوده و به محلی نامعلوم منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس و اقدامات فنی، ربایندگان و محل اختفاء آنان در یک منزل ویلایی در اطراف شهر سنگر مورد شناسایی قرار گرفت، بیان کرد: کارآگاهان آگاهی به آدرس محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه چهار متهم غیربومی این پرونده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از رهایی فرد ربوده شده ۶۵ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت و در صحت و سلامت کامل خبر داد و گفت: متهمان که سه مرد ۳۵، ۳۹ و ۴۰ ساله و یک خانم ۴۴ ساله هستند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار ملکی در پایان به نقش بی‌بدیل تعامل و همکاری مردم با مجموعه انتظامی برای برخورد با مجرمان اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha