۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85256772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی پوش کبدی: شکست ناحق مقابل هند را جبران می‌کنیم

همدان- ایرنا- ملی پوش همدانی تیم ملی کبدی کشور گفت: انتقاد از فینال کبدی بازی‌های آسیایی هانگژو دیگر فایده‌ای ندارد و نتیجه بر نمی‌گردد اما از هم اکنون باید به فکر جبران شکست ناحق مقابل هندی‌ها باشیم.

محمدرضا کبودرآهنگی روز جمعه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازی زور ما به هندی‌ها نرسید و آن‌ها بیرون زمین از نفوذ خوبی برخوردار بودند و باید تمرکز خود را برای شکست فنی این تیم در دیدار آینده کنیم.

وی اضافه کرد: نباید دیگر به این مسابقه فکر کنیم چرا که جز اینکه خاطره تلخ تداعی شود، اتفاقی نخواهد افتاد بلکه باید تلاش کنیم در دیدار آینده هند را شکست بدهیم.

کبودرآهنگی ادامه داد: برای قهرمانی در بازی‌های آسیایی سخت تلاش کردیم و تمرینات مستمری داشتیم اما به هر حال چاشنی ورزش برد و باخت است و شکست ما تلخ بود.

وی افزود: تیم ملی تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است که به طور قطع در بازی‌های آینده بهتر ظاهر می‌شویم و می‌خواهیم بار دیگر قهرمانی خود را به جهانیان اثبات کنیم.

این ملی پوش همدانی خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی و مسوولان فدراسیون در این ماه‌ها همواره حمایت‌های انگیزه بخش را از بازیکنان داشتند و قدردان آن‌ها هستیم.

تیم ملی کشورمان با قبول شکست مقابل هند، نایب قهرمان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو چین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha