استاندار لرستان: مقاومت حماس مقابل رژیم صهیونیستی غرورآفرین است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: مقاومت گروه فلسطینی حماس مقابل رژیم کودک کش صهیونسیتی غرورآفرین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان ضمن تبریک و ابراز خرسندی نسبت به شجاعت گروه حماس در مقابل رژیم صهیونسیتی اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین بیش از هفت دهه است که مورد هجوم رژیم کودک کش قرار دارند.

وی گفت: مقاومت و مقابله فلسطین در مقابل رژیم صهیونسیتی غیرقابل مقایسه با ادوار گذشته بوده اما کماکان حملات این رژیم ادامه دارد و بیش از یکهزار نفر به شهادت رسیدند.

وی افزود: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تمهیدات لازم برای مقابله با مظلوم نمایی رژیم صهیونسیتی از سوی رسانه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی و حضور مدیران دستگاه های اجرایی در این نشست افزود: باتوجه به نزدیک شدن برگزاری کنگره شهدای لرستان در آبان ماه ایجاد بسته ویژه رسانه ای این کنگره ضروری است همچنین تا قبل از برگزاری کنگره با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهیم داشت.

زیویار با بیان اینکه برگزاری باشکوه انتخابات همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است گفت: در این رویداد مهم مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مطرح است و باید در این راستا همه تلاش کنیم، چرا که دولت مسوول امنیت و سلامت دولت می باشد و مقوله مشارکت و رقابت بر عهده‌ی رسانه ها است که شرایط آن باید فراهم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha