۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85257051
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لرستانی‌های غیور فریاد حمایت از فلسطین سر دادند

خرم‌آباد - ایرنا - راهپیمایی امت حزب الله لرستان در حمایت از حماسه طوفان الاقصی امروز (جمعه) در جای جای این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی امت حزب الله لرستان در تمام شهرستان‌های این استان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حماسه طوفان الاقصی با حضور مسوولان و اقشار گسترده برگزار شد.

این مراسم در خرم‌آباد روز جمعه بعد از اقامه نماز پرصلابت جمعه از میعادگاه نمازجمعه در خرم‌آباد، مصلای الغدیر به‌طرف چهارراه بیمارستان برگزار شد و مردم با حضور مسوولان استان با سردادن شعارهایی در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین به حمایت از آنان پرداختند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی ضمن اینکه انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی فریاد زدند، حمایت خود از مقاومت فلسطین و عملیات «طوفان الاقصی» را اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در این مسیر با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب، شهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، پرچم فلسطین و دست‌نوشته‌هایی در حمایت از آزادی بیت‌المقدس حمایت خود را از مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرده و بر پشتیبانی از گروه‌های مقاومت تاکید کردند.

راهپیمایان خرم‌آبادی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که عملیات طوفان‌الاقصی نبرد تمامی امت اسلام و نبرد آزادگان جهان است و خفت و خواری دشمن صهیونیستی را محقق نموده است.

نیروهای مقاومت صبح شنبه با حملات سنگین راکتی و موشکی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند و عملیات «طوفان‌الاقصی» آغاز شد، صهیونیست‌ها نیز حملات خود را به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند؛ حملاتی که به شهادت غیرنظامیان و تخریب منازل و مساجد منجر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha