۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۹
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85255684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۱۸۹ سرباز در عملیات طوفان الاقصی خبر داد

تهران-ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب تأیید کرد که در عملیات طوفان الاقصی یکصد و ۸۹ سرباز این رژیم در حملات نیروهای مقاومت کشته شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، کانال ۱۲ عبری گزارش داد که آمار تلفات رژیم صهیونیستی از زمان عملیات طوفان الاقصی تا کنون به یکهزار و ۲۰۰ کشته و ۲ هزار و ۷۰۰ زخمی رسیده است.

گردان‌های عزالدین قسام شاخهٔ نظامی حماس، بامداد شنبه (۱۵ مهر ماه) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، عملیات غافلگیر کننده طوفان الاقصی را کلید زد.

در همین حال رادیو رژیم صهیونیستی پیشتر نیز اعلام کرد که ارتش اسامی ۱۴ نظامی دیگر را که در عملیات طوفان الاقصی کشته شده اند، منتشر کرد.

پیشتر شمار تلفات نظامی رژیم اشغالگر ۱۶۹ نفر اعلام شده بود.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

۵ روز از لحظه حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی با پرتاب حدود ۵ هزار راکت می‌گذرد. طبق آمارهای اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار اسرائیلی و افزون بر ۹۰۰ فلسطینی کشته و هزاران نفر مجروح شده‌اند.

صهیونیست‌ها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته نظامی، خود را دارنده یکی از ارتش‌های قوی دنیا معرفی می‌کنند، اما غافلگیری ارتش و به‌ویژه سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که نتوانسته بودند، چنین حمله بزرگی را پیش‌بینی کنند، همه این تصورات را برهم زد؛ حالا اسرائیل با عنوان انتقام و جبران این شکست، حملات هوایی وحشیانه‌ای را علیه ساکنان غزه به راه انداخته و تانک‌ها و نیروهای زرهی خود را پشت مرزهای غزه مستقر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha