عضو شورا: طرح‌های عمرانی مدیریت شهری ارومیه باید مطابق بودجه امسال باشد

ارومیه - ایرنا - رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گف: کلنگ زنی پروژه‌های جدید ارومیه به ناچار طبق بودجه نویسی سال ۱۴۰۲ پیش نمی رود و این امر در بعضی مواقع موجب نارضایتی شهروندان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ساسان ابراهیم‌زاده روز یکشنبه در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به احداث پروژه‌های از پیش تعیین شده افزود: احداث پل ارتباطی خیابان‌های تعاون یک و ۲ دیزج سیاوش و همچنین آسفالت خیابان‌های آژیده و ورودی شهرک شاهد جزو برنامه‌های شورای شهر است که اجرای آن نباید به تاخیر بیفتد.

وی در خصوص خواسته اهالی کشتارگاه ارومیه نیز اظهار کرد: شهرداری ارومیه با خرید زمین مناسب نسبت به احداث پارک در منطقه کشتارگاه می‌تواند اقدام کند که از نیازهای این منطقه شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز در بخشی از نقاط به‌ویژه منطقه کم برخوردار کشتارگاه ادامه داد: با توجه به نبود فضای سبز و پارک در منطقه کشتارگاه، مقرر شده بود شهرداری ارومیه نسبت به خرید و احداث بوستان و فضای سبز اقدام کند اما تا به امروز هیچ اقدامی انجام نشده است.

ابراهیم زاده یکی از رسالت‌های اصلی مدیریت شهری را تقسیم عادلانه خدمات در مناطق علی الخصوص مناطق محروم و کم برخوردار دانست و گفت: ایجاد فضاهای آموزشی و ورزشی، فرهنگی و توسعه سرانه فضای سبزی از نیازهای بارز در این مناطق است.

وی افزود: سال ۱۴۰۱ و در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ شاهد نهضت آسفالت در مناطق پنج‌گانه شهر ارومیه بودیم که جا دارد از شهردار و مجموعه زحمتکش شهرداری ارومیه تقدیر نمود اما نباید اقدامات عمرانی و خدماتی در معابر اصلی شهر خلاصه شود.

وی اضافه کرد: در ورودی شهرک شاهد با توجه به پیگیری‌های مکرر و تردد روزانه بیش از سه هزار خودرو، نبود آسفالت مناسب شهروندان را دچار مشکل کرده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha