معاون استاندار: توسعه سیستان و بلوچستان یکی از اولویت‌های مسوولان کشور است

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم استان گفت: در حال حاضر این استان یکی از اولویت‌های کشور با توجه به دارا بودن جمعیتی جوان و یک استان پویا و تولید کننده محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا شریفی روز پنجشنبه در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به عملیات جوانان فلسطینی در مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل اشاره کرد و افزود: این عملیات مشت محکمی بر دهان اسرائیل و قدرت‌های استکباری است.

وی افزود: با توجه به اهمیت مساله جوانی جمعیت باید پیگیری‌های لازم در خصوص این موضوع و پیشبرد اهداف آن در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان رتبه اول جوانی جمعیت در کشور را داراست اما باید بحران کاهش جمعیت را درک و برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی لازم انجام و برای سرعت بخشیدن به این اهداف پیگیری‌ها، تسهیلات لازم و کمیته‌های تبلیغاتی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه هم‌افزایی و انسجام درون استان در مورد مساله جمعیت اهمیت فراوانی دارد که باید با پیگیری و کار جهادی حل شود. گفت: جمعیت به عنوان یکی از متغیرهای مهم قدرت نگاهی سیاسی و امنیتی را در بر می‌گیرد.

شریفی تصریح کرد: پروژه‌های خوبی از جمله انتقال آب از دریای عمان و راه آهن در سیستان و بلوچستان در حال انجام هست اما آنچه اهمیت دارد این آرامش، انسجام و وحدت در درون استان است.

وی گفت: باید با تمام توان و به صورت جهادی کار کنیم تا سیستان و بلوچستان را به قطب توسعه و تولید تبدیل کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان همچنین با اشاره به اختیارات ویژه استاندار ادامه داد: باید از این فرصت استفاده کنیم و مشکلات درون استان را برطرف کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha