فیلم | حضور اعضای دولت سیزدهم در شهرستان‌های فارس و دیدار با مردم

شیراز - ایرنا -در ادامه دومین سفر هیات دولت به استان فارس معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی،وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل بانک ملی ایران، معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی از شهرستانهای مختلف استان فارس بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان فارس، روز پنجشنبه ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره و معاون این بانک با حضور در شعبه بانک ملی شهرستان سروستان ضمن دیدار و گفت و گو با مردم، درخواست های کارکنان را نیز بررسی کرد.

در ادامه صفدر نیازی شهرکی معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از مزرعه سیب زمینی بذری در منطقه دشت نمدان اقلید بازدید کرد.

شهرستان اقلید با سطح زیر کشت ۷۵۰۰ هکتار سیب زمینی قطب تولید این محصول در استان فارس است.
چهار تولیدکننده بذر در شهرستان وجود دارد که سالانه با تولید ۱۲۰۰ تن بذر کلاس s و بیش از پنج هزارتن کلاس SE به عنوان بزرگترین تولید کننده سیب زمینی بذری استان بخشی از نیاز بذری کشاورزان شهرستان و استان را تامین می‌کند.
محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ضمن دیدار با مردم شهرستان ورزقان از طرح های صنعتی و کارخانه کاشی حافظ این شهرستان بازدید کرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه بازدید با استقبال مسوولان وارد بوانات شد .
رضا مرادصحرایی در میان استقبال مسوولان استانی و شهرستانی به مقام شامخ شهدای گمنام بوانات ادای احترام کرد.
سد خاکی ملاتی اسماعیل آباد خفر با هدف کنترل رسوب و کنترل سیلاب و جلوگیری از فرسایش خاک با تأمین اعتبار ۲۸میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی با طول سرریز ۲۰ متر عرض و ۲ متر ارتفاع آزاد در تیرماه سال جاری به بهره برداری رسیده است.
در جریان این بازدید همچنین، تقاضای تأمین اعتبار در حوزه‌های آبخیزداری و منابع طبیعی و توسعه باغات در اراضی شیب‌دار شهرستان به معاون وزیر جهاد کشاورزی ارائه شد.
گفتنی است، شهرستان خفر با سطح زیر کشت ۲۲ هزار هکتار از شهرستان های فارس است که اقتصاد آن بر پایه کشاورزی است و ۹۰ هکتار از رودخانه قره آغاج از این شهر می‌گذرد. بر همین اساس، اجرای طرح‌های آبخیزداری و مهار مسیل‌های منتهی به این رودخانه جهت تأمین آب سفره های زیرزمینی و تزریق مصنوعی آبیاری بخش کشاورزی و باغی مورد تقاضای مردم و مسئولان این شهرستان بود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha