برج علم و فناوری استان فارس افتتاح شد

تهران - ایرنا - برج علم و فناوری استان فارس در ادامه سفر دوم هیات دولت به استان فارس با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، احداث برج پارک علم و فناوری که از مصوبات سفر اول رییس جمهویر به استان فارس بوده است، امروز (پنجشنبه ) در پارک علم و فناوری استان فارس گشایش یافت.

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری در حاشیه این مراسم گفت: پارک‌های علم و فناوری که اقدامات خوبی انجام دهند ؛ خودشان و شرکت های مستقر در آنان از حمایت برخوردار می شوند.

وی به حمایت های معاونت علمی ریاست جمهوری در خصوص احداث این پروژه اشاره کرد و دافزود:این پروژه در پارک علم و فناوری استان فارس از ١٠ سال پیش آغاز شده بود که با پیگیری‌های رییس پارک و اعتباری بالغ بر ٢٠ میلیارد تومان از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سرانجام رسید.

رییس بنیاد ملی نخبگان همچنین اظهار داشت: در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و وزارت علوم یک قاعده کاملاً همسو وجود دارد که پارک‌هایی که با دقت کار را شایسته جلو می‌برند و شرکت‌های خوب مستقر می‌کنند، هم خود پارک و هم شرکت‌های مستقر در آن را حمایت می‌کنیم.

دهقانی فیروزآبادی به ظرفیت‌های استان فارس اشاره و تصریح کرد: استان فارس از نظر ظرفیت‌ها و استعدادهای علمی و فناوری جای توسعه فراوانی دارد.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری استان فارس از نظر توان انسانی چیزی کم ندارد و از نظر زیرساختی نیز با همت مسوولان استانی و همچنین معاونت علمی از حمایت‌های لازم برخوردار می شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی رییس جمهوری و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ مهرماه) میهمان مردم استان فارس است.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از برنامه‌های سفر ۲ روزه رییس جمهوری به استان فارس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha