همه ابزارها برای افزایش درآمد کردستان به کار گرفته شود

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت:  با توجه به رویکرد جدید این سازمان در تخصیص اعتبارات و میزان تحقق درآمدهای مصوب استان،  لازم است از همه ابزارها و رویکرد های منطقی و با رعایت عدالت در راستای افزایش درآمدها استفاده شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، اکبر محمدی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تجهیزدرآمد استان در سنندج اظهار کرد: سهم درآمدهای پیش بینی شده استان در قانون بودجه سال ۱۴۰۲، سه هزار و ۲۴ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی دارای ردیف درآمدی در قانون بودجه، نسبت به برنامه ریزی های لازم برای تحقق این تکلیف قانونی اقدام کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از تشکیل جلسات این ستاد به طور ماهانه و با هدف رصد و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در درآمدهای وصولی خبر داد.

وی گفت : امیدواریم با هماهنگی ها و نظارت های قانونی شاهد تحقق کلیه اهداف تعیین شده استان در این حوزه باشیم.

ارائه گزارش میزان وصول درآمدهای عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در ۶ ماهه اول سال جاری و بحث و بررسی در خصوص پیش‌بینی ارقام مصوب درآمدهای عمومی استان در لایحه پیشنهادی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha