میدان دادن بیشتر به سرمایه گذاران بخش خصوصی ضرورت دارد

شیراز - ایرنا-معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: با توجه به حجم پروژه‌های نیمه تمام و مشکلات به جا مانده از سال های گذشته میدان دادن بیشتر به سرمایه گذاران بخش خصوصی ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا،محمد دهقان که بهمراه رییس جمهور و اعضای هیات دولت به فارس سفر کرده است ، روز جمعه در نشست با فرماندار شهرستان فسا افزود:برای رسیدن به مبانی توسعه، هیچ اقدامی اثربخش تر از مشارکت دادن بخش خصوصی در طرح‌های اقتصادی و تولیدی نیست.

معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت در ۲ سال گذشته اقدام های موثر و شاخصی در حوزه سیاست خارجی و همچنین تقویت زیرساخت‌ها انجام داده است که همراهی بخش خصوصی در کنار این اقدام ها راه توسعه را هموار می کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت براساس سفارش مقام معظم رهبری خود را موظف به حل مشکلات مردم می داند و رئیس جمهور نیز به طور مداوم در نشست های هیات دولت در زمینه مهار تورم و مسائل معیشتی مردم تذکرات لازم را می‌دهد.

معاون حقوقی رئیس جمهور راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل ، افزایش رشد اقتصادی و بهبود وضعیت در حوزه نفت، کشاورزی و صنعت را از دیگر اقدام های دولت طی دو سال گذشته برشمرد .

در حاشیه این سفر نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی و روسای دانشگاه فسا و شورای اسلامی این شهرستان در خصوص نیازهای کلان شهرستان و همچنین توانمندی ها و جایگاه علمی ، اجتماعی فرهنگی و اقتصادی این نقطه از استان فارس مسائلی را مطرح کردند.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha