تجمع حوزویان خراسان جنوبی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی + فیلم

بیرجند - ایرنا - جمعی از طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی با اجتماع در مدارس علمیه، خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه ابراز داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه مرکز استان روز چهارشنبه در مدرسه علمیه رضویه بیرجند تجمع کردند و خواستار پایان دادن به حملات رژیم صهیونیستی شدند.

تجمع کنندگان در این اجتماع با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار و صهیونیسم جهانی نشان دادند.

آنان با در دست داشتن پرچم‌ جمهوری اسلامی ایران و فلسطین و پوسترهایی با مضامین "اسراییل باید محاکمه شود" برای هرگونه حمایت از مردم فلسطین اعلام آمادگی و اقدامات جنایتکارانه اسراییل را در کشتار غیرنظامیان و کودکان بی گناه غزه محکوم کردند.

طلاب و روحانیون در این اجتماع، تداوم حمایت از محور مقاومت و گروه‌های فلسطینی تا رسیدن به آزادی قدس شریف را خواستار شدند و بر وحدت مسلمانان تاکید کردند.

همچنین شماری از خواهران امروز با تجمع در مدرسه علمیه نرجس (س) بیرجند، جنایات رژیم کودک کش اسراییل در غزه را محکوم کردند.

نظیر این اجتماعات در سایر مدارس علمیه استان نیز برپا شده است.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و براساس اعلام منابع خبری، صدها زن و مرد و کودک فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی دیشب و بعد از انتشار خبر حمله به این بیمارستان در واکنش به جنایت جنگی رژیم صهیونیستی که آن را نمونه‌ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان‌ها حضور یافتند و علیه این رژیم شعار سر دادند.

مردم تهران و برخی شهرهای ایران نیز دیشب و بامداد امروز با برپایی تجمع در میادین شهرها، کشتار مردم بی گناه فلسطین را محکوم کردند و دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

اجتماع خودجوش مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) در میدان قدس شهر بیرجند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha