داشتن سلاح و موشک تضمینی برای برقراری امنیت نیست

شاهرود - ایرنا - امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به تعداد سلاح و تجهیزات به‌روز رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: عملیات طوفان الاقصی به دنیا ثابت کرد که داشتن سلاح و موشک تضمینی برای برقراری امنیت در جامعه نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر افزود: ایمان، اعتقاد، عمل صالح و باور تضمین‌کننده امنیت در جامعه است.

وی به عملیات غرور و افتخار آفرین طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این عملیات ترکیبی از هوا، زمین و دریا و البته با امکانات محدود برنامه‌ریزی شده بود.

سلاح و موشک تضمینی برای برقراری امنیت در جامعه نیست

حجت الاسلام عبداللهیان، یکی از مهمترین ویژگی‌های عملیات طوفان الاقصی را اجرای به موقع آن خواند و ابراز کرد: رژیم اشغالگر صهیومیستی قصد حمله به غزه را داشت که با پیش‌دستی نیروهای مقاومت روبرو شد.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه اجرای این عملیات با چند هدف دنبال شد، اظهار کرد: ایجاد رعب و وحشت در بین صهیونیست‌ها و برهم ریختن طرح عادی‌سازی با برخی کشورهای عربی از جمله اهداف این عملیات بود.

وی با اشاره به اینکه جوانان مقاومت با اجرای این عملیات برای مردم مظلوم و تحت ستم دیگر نقاط دنیا الگوسازی کردند، افزود: آنان به دنیا آموختند که می‌توان با جرات و جسارت راه را بر دشمن سد کرد.

خطیب جمعه شاهرود با اشاره به اینکه این عملیات بدون وابستگی به کشوری انجام شد، ابراز کرد: تاکنون بیش از یکهزار و ۴۰۰ کشته و ۱۵۰ نفر از جمله فرمانده گردان مخابرات، فرمانده گردان پیاده نظام، فرمانده ماموریت‌های چندگانه، فرمانده لشکر آموزشی نیروی هوایی و رییس دانشکده نظامی رژیم اشغالگر به اسارت نیروهای مقاومت درآمده‌اند.

حجت الاسلام عبداللهیان با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی یک مبدا تاریخی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی است، افزود: تاریخ ۷۰ ساله این رژیم جعلی را می‌توان به قبل و بعد از این عملیات تقسیم‌بندی کرد.

وی با بیان اینکه باید همه افراد دارای هویت دینی از این مظلومان حمایت کنند، اظهار کرد: کودک‌کشی جزو سیاست ها و اصول اعتقادی رژیم جعلی صهیونیستی است.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به اینکه در ادبیات جامعه شناسی عنوانی به نام «ملت» وجود دارد، ابراز کرد: ملت به قومی که دارای یک توان، زبان، جغرافیا و وطن، تاریخ، فرهنگ و هدف مشترک باشند گفته می‌شود که این ویژگی‌ها در ملت جعلی رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

حجت الاسلام عبداللهیان در بخش دیگری از سخنان خود به زلزله منطقه هرات افغانستان اشاره کرد و گفت: مردم محروم و مظلوم این منطقه نیازمند کمک‌های مادی و تجهیزاتی هستند که باید با کمک مردم از طریق پایگاه‌های هلال احمر انجام شود.

سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی، سالگرد تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، روز جهانی استاندارد و روز تربیت‌بدنی از جمله موارد مطروحه در نماز جمعه این هفته بود.

سلاح و موشک تضمینی برای برقراری امنیت در جامعه نیست

مردم شهیدپرور و ولایتمدار شاهرود همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و همچنین دفاع از آرمان‌های قدس شریف و جبهه مقاومت از حسینیه اعظم مدرسه قلعه تا میدان جمهوری شرکت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha