امور شهرک‌های صنعتی اردبیل به شرکت خدماتی واگذار می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شرکت‌های خدماتی به عنوان بازوی اجرایی نقشی اساسی در اداره امور شهرک‌های صنعتی دارند و بر همین اساس امور شهرک‌های صنعتی اردبیل به این شرکت واگذار می‌شود.

به گزارش ایرنا، هاشم علایی روز شنبه در نشست مشترک با اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی ۲ اردبیل ضمن تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی افزود: شرکت‌های خدماتی به عنوان بازوی اجرایی مهم، نقشی اساسی در ارائه خدمات مناسب به واحدهای تولیدی ایفا می‌کنند و باید تلاش شود از تمامی ظرفیت‌های موجود برای حمایت از این نوع شرکت‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی، موظف به واگذاری امور شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی هستیم، ادامه داد: یکی از مشکلات عمده شرکت‌های خدماتی، کمبود منابع مالی است که بهترین راه حل ممکن برای حل این مشکل، اختصاص بخشی از مالیات ارزش افزوده واحدهای تولیدی به شهرک‌های صنعتی برای تامین و بهسازی زیرساخت‌های موجود است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: رفع مشکلات شهرک صنعتی ۲ اردبیل به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین شهرک صنعتی استان، نیازمند عزم جدی مسئولان است تا با ارائه خدمات هرچه بهتر، شاهد افزایش رضایتمندی سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع در استان باشیم.

علایی با اشاره به مساعدت مسئولان استان در پیگیری و حل مشکلات شهرک صنعتی اردبیل افزود: طی سالیان اخیر، اعتبارات بسیار خوبی برای تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی ۲ اردبیل تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: اجرای مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال، پست برق ۶۳ کیلوولت با اعتبار هزار میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت خیابان‌ها با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، تکمیل ساختمان فناوری و کسب و کار با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، آماده‌سازی فاز سوم با اعتبار یک هزار میلیارد ریال و طرح‌‎های آب و برق با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از مهم‌ترین زیرساخت‌های ایجاد شده طی ۲ سال اخیر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل بوده است.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha