۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۲
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85258634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ مورد پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی بروجرد صادر شد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره استاندارد بروجرد گفت: ۱۴مورد پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بروجرد در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری صادر شد.

نازنین دایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تصمیمات کمیته علایم استان، در مجموع ۱۵ مورد تمدید و صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی در این مدت انجام شد.

وی بیان کرد: از این تعداد، ۱۴ مورد پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی برای فرآورده هایی از قبیل شکر، مربا و مارمالاد، پنیر پیتزا، لوله های پلاستیکی برای آبرسانی صادر شد.
رییس اداره استاندارد بروجرد اظهار کرد: در این مدت تعداد ۵۳۴ مورد بازرسی و نمونه ‎برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش انجام شد.
دایی اضافه کرد: همچنین یک هزارو ۳۴۷ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع شهرستان صورت گرفت.
وی یادآور شد: در زمینه صدور تاییدیه ایمنی آسانسور، اعم از اولیه و یا ادواری، عملکرد شهرستان بروجرد ۱۵۹ مورد بوده است.
وی افزود: در نیمه نخست امسال با استفاده از توان کارشناسی شرکت های بازرسی تعداد ۷۹ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر در شهربازی و زمین بازی شهرستان بروجرد انجام گرفت.
رییس اداره استاندارد بروجرد تصریح کرد: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال «مهار تورم ،رشد تولید » نامگذاری شده است، امید می رود با همکاری مسولان شهرستان، در جهت تحقق شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان اقدامات موثری انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha