۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85258902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نوسازی ۶۰ مدرسه در آبادان آغاز شد

۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85258902
نوسازی ۶۰ مدرسه در آبادان آغاز شد

آبادان - ایرنا - عملیات نوسازی و تعمیر ۶۰ مدرسه در آبادان به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش نفت این شهرستان روز یکشنبه با حضور جمعی از مسولان محلی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان در آیین آغاز این طرح در مدرسه شهدای حکمت اظهار کرد: عملیات بازسازی این مدارس تا پایان سال‌جاری و به مبلغ ۷۹ میلیارد و ۹۸۶ میلیون و ۶۱ هزار ریال اجرا خواهد شد.

حکیم قیم با اشاره به شناسایی ۸۰ مدرسه برای نوسازی ادامه داد: با توجه به نیاز مدارس، اعتبار در نظر گرفته شده فقط برای ۶۰ مدرسه هزینه خواهد شد و سایر مدارس در مراحل بعدی اجرای طرح قرار می‌گیرند.

وی افزود: شرکت پالایش نفت آبادان در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی طی دولت سیزدهم، طرح‌های متعدد آموزشی را به مرحله اجرا در آورده است.

قیم توضیح داد: قرار است با تعمیر و تجهیز مدارس کم برخوردار فضای مناسبی را برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم شود که با این هدف متناسب سازی و تجهیز آزمایشگاه‌های مدارس نیز در مرحله بعدی قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان به اجرای ۳۱ پروژه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه عمران شهری و آموزشی طی ۲ سال گذشته خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۳ تجهیز مدارس ادامه خواهد داشت و در سال جاری نیز ۱۶ مدرسه کم برخوردار به میز، نیمکت و تابلو تجهیز شده است.

نوسازی بیش از ۶۰ مدرسه در آبادان آغاز شد

امام جمعه آبادان در ادامه این آیین با اشاره به نقش مدارس در تربیت نسل انقلابی و پیشرو در کشور گفت:با بازسازی مدارس، حوزه آموزش مورد تمرکز قرار می‌گیرد و مدیران وقت خود را صرف این گونه مسائل نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی افزود: اقدامات موثری در بخش‌های عمرانی، گسترش فضای سبز و نهضت آسفالت آبادان در حال اجراست و تمام مدیران باید برای آبادانی شهر مشارکت کنند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان نیز در سخنانی بیان کرد: ۴۸ پروژه بزرگ آموزشی در شهرستان آبادن از جمله ساختمان شماره ۲ خانه معلم در حال انجام است.

سید علی موسوی اضافه کرد: تعمیر سرویس‌های بهداشتی، ایزوگام و فضای آموزشی در اولویت اقدام پالایشگاه آبادان قرار دارد.

بر اساس این گزارش ۶۵ هزار و ۵۳۲ دانش آموز در ۲۹۰ واحد آموزشی آبادان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha