۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85260310
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نواز شریف: تهاجم اسرائیل در غزه‌ مصداق جنایت علیه بشریت است

اسلام‌آباد - ایرنا - نخست وزیر پیشین پاکستان تهاجم رژیم صهیونیستی در غزه را مصداق جنایت علیه بشریت دانست و افزود: جامعه جهانی بداند که بدون رسیدگی به مناقشه فلسطین صلح پایدار در منطقه همواره در خطر قرار دارد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، «محمد نواز شریف» امروز در بیانیه‌ای جنایت رژیم اشغالگر قدس علیه مردم غزه، کشتار غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان را محکوم کرد.

رهبر حزب مسلم لیگ نواز افزود: آنچه اسرائیل تاکنون علیه فلسطینیان مرتکب شده است تنها جنایات محدود به فلسطین نیست بلکه یک تهاجم علیه بشریت است.

نواز شریف که پس از چهار سال خارج نشینی قرار است هفته آینده به پاکستان برگردد، گفت: جامعه بین الملل باید متوجه باشد که بدون حل بحران فلسطین صلح و امنیت پایدار در منطقه همواره تهدید می‌شود.

وی گفت: پاکستان همچنان در کنار ملت مظلوم فلسطین ایستاده است و ما از دولتمردان پاکستانی مطالبه می‌کنیم که اقدامات فوری در مجامع منطقه‌ای و بین المللی برای دفاع از فلسطین اتخاذ نمایند.

نخست وزیر پیشین پاکستان همچنین خواستار ارسال کمک‌های بشردوستانه این کشور به غزه و کمک به مردم مظلوم فلسطین شد.

جنایت صهیونیست ها در حالی وارد دهمین روز خود از آغاز عملیات طوفان الاقصی شده که رژیم اسراییل در مقابل رزمندگان مقاومت کاملا مستاصل بوده و فقط اقدام به بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه می کند.

در اثر جنایت ضدبشری صهیونیست‌ها، تاکنون ۲۷۵۰ فلسطینی بی دفاع شهید و ۹۷۰۰ تن دیگر نیز زخمی شده اند؛ شمار شهدای کرانه باختری نیز تا این ساعت به ۵۸ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha