دوره خدمت سربازی باید همانند دانشگاهی معرفت افزا باشد

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اهمیت دوره خدمت سربازی گفت: سربازانی که به‌ مدت ۲ سال در نیروهای مسلح خدمت سربازی را سپری می‌کنند باید به گونه ای پرورش یابند که گویی از یک دانشگاه معنوی و معرفتی فارغ التحصیل شده‌اند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی روز دوشنبه در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به نقش‌ مهم نیروهای مسلح در افزایش اقتدار کشور اشاره کرد و افزود: هر روز شاهد نقش‌آفرینی جوانان خوب، مومن، کارآمد و دلسوخته نظام در این حوزه هستیم و از حیث معنویت قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی تصریح کرد: روحیه معنویت روز به روز در بین نیروهای مسلح در حال تقویت شدن است و باید با حفظ این دستاورد عظیم، فرهنگ جهاد و از خودگذشتگی بزرگان و فرماندهان را به جوانان امروز منتقل کنیم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه موشک‌های هوافضای سپاه، اظهار کرد: روزی ارتش سرخ شوروی جایگاه خاصی در جهان داشت اما امروز رئیس جمهور روسیه مقابل مقام معظم رهبری زانو می‌زند و این از اقتدار ما نشات می گیرد.

وی ادامه داد: انگشت اشاره برخی افراد فقط بر روی برخی مسائل و ضعف هاست و نقاط مثبت و دستاوردهای عظیم انقلاب را نمی‌بینند، اینکه چقدر در شهرها و روستاهای کشور عمران و آبادانی صورت گرفته است قابل توجه است اما کمتر دیده می شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت استفاده از فناوری‌های جدید در نیروهای مسلح، انتقال پیام این دستاوردها به جوانان از ضروریات جامعه است در این راستا از تلاش‌ها و زحمات همه روحانیون عقیدتی، سیاسی و نیز نظامیان و افسران در نیروهای مسلح قدردانی می کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha