۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85086396
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

محبوبیت ارتش جمهوری اسلامی در بین مردم بی‌نظیر است

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت گفت: امروز محبوبیت ارتش جمهوری اسلامی در بین مردم در جهان بی‌نظیر است و مردم ما ارتش را از خود می‌داند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی در رشت با بیان اینکه روز ارتش روز تجلی وحدت، قدرت و انسجام نیروهای مسلح کشور است، افزود: فرماندهی شایسته، نیروهای کارآمد، انضباط و پیشرفتهای نظامی از ویژگیهای ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد : زمانی که با نام ارتش مواجه می‌شویم، خاطرات شیرینی از انقلاب تا به امروز در ذهن مردم ما تداعی می‌شود.

وی افزود: ارتش در روزهای آغازین انقلاب به ملت پیوست که این امر سابقه‌ای درخشان برای ارتش شد و در دوران هشت سال دفاع مقدس ارتش ما دوشادوش سایر نیروها بر علیه دشمنان جانانه جنگید و شهدای گرانقدری را نثار میهن اسلامی کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: هم‌اینک نیز وحدت میان همه نیروهای مسلح زبانزد همگان است و پس از جنگ تحمیلی نیز ارتش و سایر نیروهای نظامی وارد عرصه جدیدی شدند و در زمینه قطعه‌سازی برای هواپیما، کشتی، زیردریایی و همچنین ساخت موشک فعالیت می کنند.

آیت‌الله فلاحتی اضافه کرد: ساخت موشک را نیز در دستور کار قرار دادند به طوری که امروزه هیچ نقطه‌ای از دنیا نیست که در تیررس هدف موشکهای ما قرار نداشته باشد و هم اینک ارتش ما به همراه سایر نیروهای نظامی به قدرتی دست یافته‌اند که در دنیا شلیک هر گلوله به سوی این سرزمین برای قدرتهای سلطه‌گر جهانی یک خواب و رویا بشمار می‌رود.

امام جمعه رشت بیان کرد: از این‌رو دشمنان ما به جنگ نرم و ترکیبی روی آورده و اعتقادات ملت را نشانه گرفته‌اند که به طور حتم با وحدتی که در کشور وجود دارد، این تیر دشمنان نیز به سنگ خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: ارتش و سایر نیروهای مسلح با داشتن سوابق درخشان امروز مایه اقتدار و استقلال ملت ما در تمامی مرزهای جغرافیایی هستند و در دنیا از قدرتی شاخص برخوردارند.

در مراسم سالروز ارتش جمهوری اسلامی در گیلان و رژه نیروهای مسلح اسدالله عباسی استاندار این خطه، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی گیلان نیز حضور داشتند و طی آن رژه یگانهای خودرویی و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha