۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۶
کد خبر: 85304992
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره سرداران و ۳۰۰ شهید بخش مرکزی یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- یادواره سرداران و ۳۰۰ شهید بخش مرکزی یزد دوشنبه شب با حضور جمعی از مردم و مسئولان در مسجد حضرت ابوالفضل عسکریه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این یادواره رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت و غزه را گرامیداشت و گفت: باید روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از گذشته به خصوص در بین نسل جوان گسترش یابد.

حجت‌الاسلام " مهدی دادآفرین " افزود: اگر روح جهاد و ایثار و فرهنگ والای شهادت و مقاومت در جامعه بین آحاد مردم و نوجوانان و جوانان گسترش یابد دیگر توطئه‌های فرهنگی و تهدید نرم دشمنان بر نسل جوان اثر ندارد و باید همواره به دنبال تحقق آن بود.

این مسئول یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و غزه را هم گرامیداشت و تاکید کرد: دشمنان به خصوص غاصبان صهیونیستی در جریان اخیر غزه، اوج ذلت و جنایت خود را نشان دادند ولی مردم مظلوم غزه در مقابل دشمنان تا پای جان ایستادگی کردند.

یادواره سرداران و ۳۰۰ شهید بخش مرکزی یزد برگزار شد

دادآفرین بیان کرد: راه عزت و اقتدار مقابل دشمنان، روحیه ایثار و مقاومت است و باید همواره مردم و مسئولان برای تحقق اهداف شهیدان در جامعه وظایف دینی و انقلابی خود را به خصوص با خدمت مخلصانه انجام دهند که کاری مهم و ضروری است.

اجرای سرود، برپایی غرفه کتاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برپایی میز خدمت (ویزیت رایگان پزشک) و برپایی موکب صلواتی و پذیرایی از زائران شهدا و همچنین خاطره‌گویی و مداحی از دیگر بخش‌های مهم این یادواره بود که انجام شد

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha