اجرای طرح ساماندهی تعمیرکاران موتورسیکلت میدان رازی پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۱ تهران ضمن تاکید بر مشکلات اساسی سد معبر از اجرای طرح ساماندهی تعمیرکاران موتورسیکلت در محله قلسمتان و اطراف میدان رازی پایتخت خبر داد.

سیدمحمد موسوی روز سه‌شنبه در حاشیه نشست هم اندیشی و هم افزایی اجرای طرح ساماندهی تعمیرکاران موتور سیکلت محله قلمستان به خبرنگار ایرنا گفت: حل مشکلات اساسی شهر از جمله معضلات مرتبط با سد معبر بدون هماهنگی و پای کار بودن تمامی دستگاه‌ها امکان پذیر نیست و اگر قرار باشد گره‌ای از کار مردم باز شود بدون هماهنگی و هم افزایی اجرایی نخواهد شد.

وی افزود: خوشحالیم که مطالبه مردم منجر به هم افزایی برای حل معضل چندین ساله محله قلمستان شده که از وضعیت نابسامان تعمیرکاران موتورسیکلت گلایه مند بودند.

وی اضافه کرد: معبر در این خیابان سد و آسیب‌های زیادی به زیست شهری شهروندان مقیم منطقه وارد شده است لذا در نشست‌های ملاقات مردمی اهالی، نمازگزاران مساجد و رسانه‌ها مکرر از ما تقاضای ورود به موضوع را داشتند در عین حال که اشتغال و کسب کسبه این محدوده نیز دغدغه ما است.

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: با اعضای هیات مدیره اتحادیه تعمیرکاران موتورسیکلت نشست‌های متعددی در این ارتباط داشتیم، موارد تخصصی و کارشناسی بررسی شد و فضایی را برای انتقال تعمیرکاران و کنترل شرایط از زمین‌های در اختیار شهرداری تدارک دیدیم تا طرح ساماندهی تعمیرکاران موتورسیکلت در نواحی۲ و ۴ منطقه ۱۱ اجرایی شود.

به گفته وی، در اجرای طرح ناظران بر عملکرد پیمانکار برای فضاسازی دقت می‌کنند تا طرح بازپیرایی میدان رازی به نحو مناسبی اجرا و نمای شهر با ظاهری نامناسب درگیر نشود که ناهنجاری بصری ایجاد کند ضمن اینکه با همه ظرفیت در کنار عوامل انتظامی و معاونت خدمات شهری برای رفع مشکل هستیم.

اجرای طرح ساماندهی تعمیرکاران موتورسیکلت میدان رازی پایتخت

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران نیز در این ارتباط ضمن اشاره به حساسیت‌های مدیریت شهری و شهردار تهران نسبت به مشاغل و چرخه اقتصادی مردم گفت: معضل سد معبر و گلایه مندی مردم محدوده خیابان قلمستان چندین ساله است.

سعید قلی بیگی تاکید کرد: ما به اشتغال کسبه احترام می‌گذاریم و حامی فعالیت اقتصادی هستیم اما باید رضایت مردم و شان شهر را نیز حفظ کرد.

وی افزود: معضلات ناشی از ترافیک و آلودگی صوتی و از بین بردن محیط زیست و آسیب به شهر از معضلات و گلایه‌های جدی مدیریت شهری و شهروندان به کسبه‌ای است که در محدوده خیابان قلمستان منجر به سد معبر و وضعیت نابسامان این محل شده است.

قلی بیگی گفت: شهردار منطقه تدبیر کردند و فضایی را از زمین‌های تحت اختیار شهرداری برای انتقال این صنف در نظر گرفتند تا کسبه برای معاش در آن فضا مشغول شوند همچنین اعضای اتحادیه تعمیرکاران موتورسیکلت در این موضوع همراه شهرداری هستند و برای هماهنگی‌های لازم کمک خواهند کرد و توقع داریم مثل همیشه نیروی انتظامی و ناظران در اجرای طرح ساماندهی همراه ما باشند تا موضوع بی حاشیه به ثمر برسد.

به گزارش ایرنا، محله قلمستان و میدان رازی محل فعالیت تعمیرکاران و فروشندگان لوازم یدکی موتورسیکلت است که بدلیل کم توجهی برخی از فعالین صنف، شاهد ترافیک سنگینی خیابان در ساعات پیک و ایجاد مشکل در تردد شهروندان پیاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha